اخبار اقتصاد ایران

سانتافه قاچاق در توقیف پلیس رودبار | متهم ۳۶ ساله در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت

سردار حسین حسن پور جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو سانتافه قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان رودبار خبر داد.

افق میهن جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو سانتافه قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان رودبار خبر داد.

سردار حسین حسن پور با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، گفت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به دلیل دور زدگی است. -تلاش های ساعتی پلیس

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ رودبار در حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به سمت رشت به یک دستگاه خودروی سانتافه که با پلاک موقت در حال تردد بود مشکوک شده و برای تحقیقات آن را متوقف کردند. افزود: با استعلام و بررسی ها مشخص شد پلاک خودروی مورد نظر در سامانه ثبت نام نبوده و خودروی قاچاق است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این خودرو را با توجه به نظر کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت. پرونده ای برای مراحل قانونی».

این مقام انتظامی در پایان مبارزه با قاچاق کالا را مستلزم عزم و همکاری همه نهادها و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: تیم انتظامی در برخورد با فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا