اخبار اقتصاد ایران

فوری؛ واریز کالابرگ الکترونیک با مبلغ تشویقی ویژه عید قربان کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:اجرای مجله الکترونیکی در خرداد ماه ۱۴۰۳ در قالب طرح فجرانه کلید خورده و احتمالاً ۲۲۰ هزار تومان به هفت دهم درآمد اختصاص می یابد.

علاوه بر روش جدید اجرای فاکتور الکترونیکی خرداد ۱۴۰۳ فاکتور الکترونیکی را تمدید کردیم و فاکتور را نیز استعلام کردیم. از آنجایی که برخی از افراد اطلاعاتی در مورد یارانه کالابرگ ندارند، در ادامه توضیحات جامع و کاملی در مورد کالابرگ الکترونیکی (یارانه کالابرگ) ارائه خواهد شد.

کالابرگ یارانه نام طرحی است که در آن دولت از حساب یارانه گیرندگان برای خرید کالا شارژ می کند. استقبال مردم از طرح یارانه کالابرگ نشان می دهد که طرح فوق توانسته معیشت مردم را تحت تاثیر قرار دهد. طرح یارانه کالابرگ به مدت سه ماه از بهمن تا فروردین انجام شده. انجام شد. مرحله اول یارانه کالابرگ ۱۷ بهمن ماه به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه شارژ شد. مرحله دوم یارانه کالابرگ ۱۷ اسفند این ماه همزمان با ماه مبارک رمضان و همچنین مرحله سوم یارانه کالابرگ انجام شد. فروردین ۱۴۰۳ انجام شد.

کالابرگ فجرانه از بهمن ماه ۱۴۰۲ کلید خورد و تا اردیبهشت امسال نیز ادامه یافت. وزیر کار می گوید در حال بررسی این طرح هستند. همانطور که از کارشناسان این وزارتخانه پرسیدم، قرار است یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی در قالب طرح کاتالوگ الکترونیکی امسال نیز ادامه پیدا کند، اما زمان اجرای آن مشخص نیست و احتمالا تفاوت چندانی با طرح قبلی ندارد. .

واریز فاکتور الکترونیکی خرداد

طرح فاکتور الکترونیکی به همراه یارانه نقدی از بهمن سال گذشته در دستور کار دولت قرار گرفت. این طرح ابتدا در استان هرمزگان راه اندازی شد. کاتالوگ الکترونیکی شامل ۱۰ قلم کالای اساسی است که خانوارها می توانند با توجه به نیاز خود تا سقف اعتبار ۱۲۰ هزار تومان، مقدار کم و بیش کالاهای اساسی را خریداری کنند. به این ترتیب یارانه دهک های اول تا سوم درآمدی به ۵۲۰ هزار تومان و یارانه دهک های چهارم تا هفتم به ۴۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

طرح کاتالوگ الکترونیکی شامل محصولاتی مانند ماست، شیر، پنیر، شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ به ارزش ۵۳۰ هزار تومان است که افراد حق انتخاب برند و یا خرید برند مورد نظر خود را دارند. در عین حال قیمت اقلام به نرخ است شهریور در سال ۱۴۰۰ عرضه می شود.دولت مابه التفاوت قیمت کالا را در بازه زمانی طبق سبد کالای مشخص شده در طرح لیست کالای الکترونیکی پرداخت می کند. ناگفته نماند خانوارهای دهک یک تا نهم معیشتی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا