بانک و بیمه

طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یادگار شهید جمهور در بانک مسکن پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار بازار، یاور عسکری در همایش روسای شعب استان خوزستان شهادت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی و یارانش را ابراز تاسف کرد. او نام نیکی را در ذهن مردم جهان به جای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه ما مدیران و روسای شعب به عنوان اعضای دستگاه دولتی پیرو روحیه خدمتگزاری بی نظیر رئیس جمهور فقید هستیم و سوگند یاد می کنیم که لحظه ای در خدمت به مردم قویتر از وظایف قبلی خود دریغ نکنیم خاطرنشان کرد: بیایید عمل کنیم. حمایت از مردم ایران باشد.

عسگری نهضت ملی مسکن را یکی از پروژه های عمرانی ارزشمند یاد و خاطره رئیس جمهور شهید دانست و گفت: کارکنان بانک مسکن که در دوره ریاست جمهوری بیشترین بیشترین هزینه ممکن را برای این پروژه بزرگ عمرانی متحمل شدند. و همچنین آیت الله شهید رئیسی نیز مسئول تجلیل از اقدام ایشان بوده و قول می دهند که در جهت تحقق این طرح بزرگ دولت برای شیرین کردن کام مردم با مسکن خانواده های بدون مسکن گام های محکمی بردارند.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان با بیان اینکه استراتژی اصلی این بانک تبدیل شدن به یک بانک هوشمند است، به موضوع ارتقای هوش بانکی اشاره کرد و گفت: بانک مسکن سفر تحول خود را برای تجدید مدل عملیاتی برای تعریف آغاز کرده است. و بهبود تعامل با مشتریان و نهایی کردن آن در چند ماه آینده.

وی ادامه داد: این توسعه پیشگیرانه که برای انطباق با روندهای آتی بانکداری دیجیتال ضروری است، شامل بررسی جامع روش های سنتی، ادغام فناوری های دیجیتال پیشرفته با هدف حضور جدی در دنیای اقتصاد دیجیتال و طراحی مجدد است. تجربه ی مشتری.

عسکری با اشاره به موضوع افزایش سرمایه ۱۰۰ سکه ای بانک مسکن گفت: این اقدام دستاوردی منحصر به فرد محسوب می شود که با تلاش مدیران ارشد بانک مسکن محقق شده و حمایت های بسیار خوب هیات دولت می تواند کمک شایانی به این امر کند امکانات و خانه برای دو نفره.

وی تاکید کرد: تمامی این تلاش ها و اقدامات با هدف میزبانی از ملت شریف ایران اسلامی و با نیت الهی دنبال می شود و از منظر بانکی در صورت انجام هر چه سریعتر افزایش سرمایه بانک مسکن، این بانک به سرعت به جایگاه اصلی خود در شبکه بانکی کشور باز خواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا