طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 17 خرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی هفته با افزایش ارزش باز شد. بیشترین نوسان قیمت ۲۰۰ هزار تومان در روز پنجشنبه است. کارشناسان اقتصادی بر این باورند که با وجود محدودیت قیمت، بازار طلا در حال رکود است.



به گزارش افق میهن؛ قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات روز پنجشنبه با افزایش ارزش قطعات و اوزان افزایش یافت. امروز دلار با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی معامله شد، اونس جهانی طلا هفت دلار رشد کرد و حباب سکه نیز متناسب با قیمت رشد کرد. به نظر می رسد افزایش حباب سکه، رشد قیمت را در بازار فلز زرد محدود کرده است. معامله گران با توجه به افزایش حباب سکه، رشد محدود تقاضا را دلیل افزایش قیمت در بازار طلا می دانند.

اسکرین شات 6 ژوئن 2024 در 1:42:33 ب.ظ

در زمان نگارش این مقاله، قیمت جهانی هر اونس طلا ۲۳۶۰ دلار و هر اونس نقره ۳۰ دلار است که ۵۰ سنت افزایش یافت. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۷ هزار و ۱۵۰ تومان و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

سکه گرمی ۷ میلیون شد

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۲۶ خرداد ارزش معاملات با افزایش ۲۰۶ هزار تومانی هم اکنون ۴۰ میلیون و ۹۰۹ هزار تومان است. سکه بهار با افزایش ۸۵ هزار تومانی به ۳۷ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است قیمت نیم سکه و ربع سکه هر کدام ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت. قیمت نیم سکه ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. قیمت سکه گرمی نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش وارد کانال هفت میلیون تومانی شده و در انتهای این کانال معامله می شود.

حباب سکه با رشد قیمت کاهش یافته است

حباب سکه امروز در همه قسمت ها متناسب با قیمت در حال رشد است. حباب سکه امامی ۱۳۲ هزار تومان، سکه بهار ۳۲ هزار تومان، نیم سکه ۵۹ هزار تومان، ربع سکه ۸۰ هزار تومان و سکه گرم ۹۰ هزار تومان رشد کرده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا