ورزشی

استقلال به دنبال سرمربی اسپانیایی؛ جواد نکونام اخراج شد؟

یکی از موضوعاتی که در روزهای اخیر مطرح شد، ناتوانی جواد نکونام در هدایت تیم استقلال برای فصل آینده لیگ برتر است.

برخی از این افراد با نگاهی به نظرات کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه استقلال معتقدند جواد نکونام توانایی هدایت تیمی مانند استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر را نداشته و توانایی خود را برای هدایت این تیم نشان نداده است. در روزهای بحرانی

در همین راستا زمزمه هایی مبنی بر مذاکره مالکان باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با مربیان خارجی مطرح شده است. یکی از این مربیان سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی تبریز است.

پاکو خامس سرمربی اسپانیایی فصل گذشته تراکتورسازی که به دلایل شخصی در اواسط فصل گذشته تصمیم به همکاری با تیم تبریزی تراکتورسازی گرفت، این روزها بیکار است و با توجه به عملکرد نسبتا درخشان تراکتورسازی. باشگاه به خصوص در فصل گذشته (تا جایی که در این تیم هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشت) ظاهرا پشت سر گذاشتن یکی از گزینه های مد نظر باشگاه استقلال است.

شنیده ها درباره گزینه جایگزین جواد نکونام حکایت از آن دارد که در صورت نرسیدن او به جمع بندی نهایی برای سرمربیگری، «پاکو خمس» نزدیک ترین گزینه برای نیمکت نشینی استقلالی هاست.

این مربی اسپانیایی که در حدود یک سال حضورش در کشورمان تقریباً با فضای فوتبال ایران آشنایی دارد و از تمایل خود برای مربیگری مجدد در ایران و یکی از پرطرفدارترین باشگاه های کشورمان خبر داده است. این مربی ۵۴ ساله در حال حاضر در هیچ تیمی فعالیت نمی کند.

لازم به ذکر است؛ گروه مدیریت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس علاوه بر این سرمربی، گزینه فرانسوی دیگری را نیز مد نظر دارد که هنوز اطلاعاتی از نام و مشخصات این فرد منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا