فرهنگ و هنر

شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار راهی بازار سرمایه می‌شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش همکاری این وزارتخانه با سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تقویت بازار سرمایه یکی از بسترهای مهم مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است که به دنبال آن است. ورود شرکت های جدید به بورس برای سال ۱۴۰۳ خواهد بود


افق میهنی –

سولت مرتضوی در گفتگو با سنا اظهار داشت: ورود شرکت های زیرمجموعه وزارت کار به بازار سرمایه در سال های گذشته تجربه مثبتی بوده است و در این راستا همکاری خود را با سازمان بورس افزایش خواهیم داد. .

وی افزود: در راستای برنامه ریزی های انجام شده، یکی از تصمیمات وزارت کار و همچنین اقدامات عمده این وزارتخانه ورود اجباری شرکت های زیر مجموعه به بازار سرمایه است تا بتوانیم از مزایای آن استفاده کنیم. این بازار برای بهبود عملکرد و فعالیت این شرکت ها است. .

محور طرح های وزارت کار در سال ۱۴۰۳

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محور برنامه های این وزارتخانه در سال ۱۴۰۳ حرکت از کارآفرینی و توجه به سهامداری است.

وی گفت: با توجه به شعار سال، یکی از بسترهای مهمی که منجر به مشارکت مردم و توسعه تعاونی های مردمی می شود، ورود شرکت ها به بازار سرمایه و تقویت این بازار است و امیدواریم بتوانیم یک رکورد را به ثبت برسانیم. عملکرد مطلوب در این زمینه تا پایان سال».

عرضه کالاهای تولیدی شرکت های زیرمجموعه وزارت کار به بورس

مرتضوی در بخش پایانی این گفتگو به تاثیرات عرضه کالاهای تولیدی شرکت های زیرمجموعه وزارت کار و همچنین سایر کالاهای موجود در بورس اشاره کرد و گفت: با توجه به تجربه ورود کالاها به بورس در بورس اوراق بهادار. در سال های گذشته آثار مثبت این اقدام مشهود است و باید برای ایجاد عدالت و ثبات منطقی در بازار کالا، کالاها از طریق بورس عرضه و معامله شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با توجه به مزایایی که عرضه کالا در بورس به همراه دارد، از عرضه کالاهای جدید به بورس استقبال می کنیم.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا