ترندهای روز

کلاهبرداری میلیاردی در شیراز به بهانه فروش قبر

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: با دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش قبور، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت دو متهم در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی فارس گفت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد این متهمان با ارائه مدارک جعلی و جعل فیش های بانکی متقاضیان سابق خرید قبر وارد مقبره شاه دای الله شیراز شده و توسط گرفتن وجه از متقاضیان جدید و جعل و درج نام. آنها بیش از ۱۰۰ قبر متعلق به افراد دیگر را در برگه های بانکی از قبل تهیه شده به طور غیرقانونی فروخته اند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه این متهمان حدود ۴۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده اند، افزود: متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد.

وی گفت: بنا به دستور مقام قضایی، مشخصات و تصاویر برهنه این دو متهم به نام های «رضا بصری» و «علیرضا رستگر» منتشر می شود تا افرادی که در این راه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، با طرح شکایت در دفتر خدمات قضایی جهت پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان فارس واقع در خیابان احمدی نو – خیابان شهید نظیری مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا