اخبار بورس

خط تولید محصول جدید در “آردینه” راه اندازی می‌شود/ تداوم روند رو به جلو “آردینه”

رئیس هیئت مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردین:

مدیرعامل شرکت نشاسته و گلوکز آردینه گفت: شرکت آردینه توانست خط تولید کمکی خود را برای تولید مارتودکسترین آماده کند و منتظر مجوز فعالیت آن هستیم.

سعید امینی مدیرعامل شرکت نشاسته و گلوکز آردین در گفتگو با افق میهنوی در خصوص نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی و غذایی گفت: این نمایشگاه خط اول جبهه اقتصادی است. در این نمایشگاه تمامی نام های بزرگ صنعت غذا حضور دارند. شرکت آردین امسال مفتخر به حضور در این نمایشگاه می باشد. این نمایشگاه با استقبال از صنایع غذایی، بسیار موفق تر و با انسجام بالایی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نشاسته و گلوکز آردین در خصوص برنامه های توسعه گفت: آردین توانست تولید مالتودکسترین را وارد خط تولید کند. منتظر دریافت رسید هستیم. تقاضای خوبی برای این محصول وجود دارد. هدف ما در این شرکت همیشه گسترش کارخانه و ادامه توسعه آن بوده است.

وی افزود: با توجه به نقاط قوت اصلاح شده نیز امیدواریم بتوانیم خدمات خود را بسیار گسترده تر ارائه دهیم.

امینی با سودآوری آردین ادامه داد: شرکت آردین توانست خط تولید ثانویه تولید مالتودکسترین را آماده کند که منتظر صدور پروانه بهره برداری برای آن هستیم. این اقدام می تواند سود خوبی را برای سهامداران به همراه داشته باشد. همچنین منجر به نتایج خوبی در راه اندازی و گسترش کارخانه می شود. این خبر خوب و موفقیت آمیزی برای سهامداران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا