ورزشی

چادرملو هم لیگ برتری شد/ فجر و حسرت بازی‌های رودر رو

هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران با ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم ترین بازی چادرملو اردکان موفق شد با تک گل سیدعلی یاحی زاده ۳ امتیازی دریا بابل را شکست دهد و با ۷۳ امتیاز در رده دوم قرار گیرد. گوی رودررو گوی سبقت را از فجرسپاسی ربود و به عنوان تیم دوم پس از خیبر خرم آباد به لیگ برتر صعود کرد. آنها در دیگر دیدار مهم امروز (دوشنبه) با گل های مهدی شریفی و داود رجبی پارس جنوبی را شکست دادند و با ۷۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفتند. شاگردان اردکانی در دو بازی رو در رو مقابل چادرملو و فجر موفق شدند با نتایج ۳-۰ و ۱-۰ حریف خود را شکست دهند و زمینه صعود را فراهم کنند.

با این نتایج دریا بابل نیز با قبول شکست مقابل چادرملو به عنوان سومین تیم سقوط کرده لقب گرفت و شهرداری آستارا با وجود شکست مقابل نفت و گاز گچساران در لیگ یک ماندگار شد. شاهین بندر عامری دیگر تیمی بود که با شکست ۲ بر یک مقابل مس شهربابک به لیگ دسته دوم سقوط کرد. تیم سقوط کرده خوشه طلایی نیز با دو گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شد. داماش گیلان نیز با تساوی ۲ بر ۲ مقابل سایپا در لیگ یک ماندگار شد.

خیبر با ۷۷ امتیاز در صدر جدول و چادرملو و فجرسپاسی با ۷۳ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. در انتهای جدول، دریا بابل با ۳۱، شاهین بندر عامری با ۲۷ و کوشه طلایی با ۲۴ امتیاز در رده های شانزدهم تا هجدهم قرار گرفتند.

نتایج کامل هفته پایانی به شرح زیر است:

نفت مسجد سلیمان ۲-۰ کوشتالای

شهررز شیراز ۱-۱ خیبر خرم آباد

چادرملو اردکان ۱ – ۰ دریای بابل

داماش گیلان ۲-۲ سایپا

پارس جنوبی جم ۰-۲ فجرسپاسی

آریو اسلامشهر ۰ – ۰ استقلال آبی پوش ملاثانی

مس سونگون ۱ – ۱ مس کرمان

مس شهربابک ۲-۱ شاهین بندر عامری

نفت و گاز گچساران ۳-۰ شهرداری آستارا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا