طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 23 خرداد 1403/ بازار طلا سبزپوش شد

به گزارش افق میهن؛






قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ است خرداد ۱۴۰۳ افزایشی است. این در حالی است که امروز قیمت دلار در حال کاهش و قیمت جهانی طلا نیز در حال کاهش است.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ است خرداد ۱۴۰۳ علیرغم نوسانات نزولی قیمت دلار روند صعودی را نشان می دهد. همزمان، قیمت جهانی طلا نیز در حال کاهش است. رفتار امروز بازار طلا جالب است و به نظر می رسد با تقاضای سرمایه گذاری جدیدی مواجه است.

بررسی میدانی افق میهن نیز نشان می دهد که در چند روز اخیر و همزمان با کاهش نسبی قیمت طلا، برخی از سرمایه گذاران سنتی این بازار فرصت ورود به این بازار را تشخیص داده و با خرید طلای جدید و افزایش یافته تقاضا را در این بازار افزایش داده اند. قیمت ها طلای دست دوم دارند.

قیمت سکه و طلا

قیمت طلا و سکه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

قیمت طلای ۱۸ عیار به سه میلیون و ۳۰۰ هزار و ۵۰ تومان رسیده است. قیمت سکه امامی ۴۰ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی با کاهش به ۳۶ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه در حال افزایش است و به ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلای مستعمل در بازار امروز هر گرم ۳ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۶۸۰ تومان است قیمت هر مثقال طلا هم اکنون ۱۴ میلیون و ۲۹۷ هزار تومان است.

قیمت جهانی هر اونس طلا در حال حاضر روند نزولی دارد و به ۲۳۱۴ دلار رسیده است.

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت نقره ۹۹۹ امروز در بازار تهران به گرمی ۵۵ هزار و ۶۱۰ تومان رسیده و همچنان در حال افزایش است. قیمت جهانی هر اونس نقره ۲۹ دلار و ۳۸ سنت و در حال افزایش است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا