ترندهای روز

این بزرگراه در تهران به طور کامل مسدود می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

بزرگراه یادگار امام (ره) تهران به طور کامل مسدود می شود.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: از روز یکشنبه بیست و هفتم خرداد ۱۴۰۳ بزرگراه یادگار امام بین خیابان امام خمینی و میدان ج به طور کامل مسدود می شود.

سرهنگ مصطفی زینی وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در راستای احداث انشعاب غربی بزرگراه یادگار امام (ره) از روز یکشنبه بیست و هفتم. خرداد ۱۴۰۳ این بزرگراه بین خیابان امام خمینی و میدان ج به طور کامل مسدود می شود.

وی ادامه داد: همچنین دسترسی به خیابان سی متری جی در جهت شمال به جنوب این بزرگراه تنها از طریق مسیرهای جایگزین می باشد که عبارتند از: ۱- از طریق زیرگذر یادگار امام (ره)، ورود به خیابان امام خمینی (ره) تا از شرق و سپس از جنوب به خیابان کارون و یا ۲- از مسیر همسطح بزرگراه یادگار امام (ره) وارد خیابان دامپزشکی به سمت غرب و سپس به خیابان استاد معین به سمت جنوب می‌پیچید.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: با توجه به گستردگی پروژه، این انسداد جاده احتمالا بیش از یک سال به طول می انجامد اما پس از تکمیل و بهره برداری، گره ترافیکی میدان فتح را برطرف می کند. و همچنین امکان دسترسی مستقیم شهروندان از بزرگراه یادگار امام را فراهم می کند. به بزرگراه آزادگان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا