بانک و بیمه

حتی یک ریال کسری در پرداخت حقوق مستمری‌بگیران نداریم

به گزارش افق میهن، میرهاشم موسوی گفت: هنوز باور نداریم که شهید عزیز در بین ما نیست و البته با توجه به رویکرد دینی خود معتقدیم شهدا همیشه زنده و جاوید هستند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی که در دوره ریاست شهید رئیس جمهور دستاوردهای بی نظیری را تجربه کرد، بر این باور است که شهید عزیرمان سرآمد کار ماست و در عین حال یار و یاور ما در توسعه خدمت رسانی به مردم و همراه با آنان است. با عنایت خداوند متعال و یاری روح ملکوتی این شهید بزرگوار، در راستای گره گشایی از کار و پیشرفت وزارتی مردم به حرکت خود ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برخی از دستاوردهای تلاش های جهادی رئیس جمهور شهید، گفت: فراموش نکرده ایم که در حوزه بهداشت و درمان، زمانی که ایشان مسئولیت دولت را بر عهده گرفتند، سراسر کشور گرفتار یأس و ناامیدی بودند. هر روز بیش از ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و برخی از مشکلات که با تلاش برخی از مسئولان حل می‌شد با تحریم‌ها همراه بود، اما رئیس‌جمهور شهید ما شخصاً وارد میدان شد و شنیدیم که حتی خودش با چند رئیس‌جمهور همکاری می‌کند. باید واردات واکسن را دنبال کنند. وی با سایر کشورها تماس گرفت و طولی نکشید که اعلام شد با پیگیری دقیق وی و تعهد کادر بهداشتی، تعداد جان باختگان بر اثر کرونا به صفر رسیده است.

وی افزود: رشد اقتصادی که سال ها صفر یا حتی منفی بود و همه چیز به تحریم و فضای بین المللی و محاصره گره خورده بود، با تلاش جهادی و تدبیر رئیس جمهور شهید به حدود ۵ رسیده و نرخ بیکاری نیز به آن رسیده است. تک رقمی . تعبیر و ارزیابی شخصی من این است که با بهبود شاخص های کلان اقتصادی به سمتی رفته ایم که بهبود شاخص ها در بهبود معیشت و سر سفره مردم منعکس شود.

موسوی با معرفی شهید رئیسی به عنوان نماد و عینیت تداوم گفتمان و عمل گفت: اگرچه فضای امروز کشور فضای انتخاباتی است اما می بینیم که مقام معظم رهبری دستور داده اند که دولت با قدرت و با قدرت به راه خود ادامه دهد. همان اراده آهنین و روحیه خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و همه جانبه همچنان بر دولت حاکم است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در ابتدای این دولت حدود ۴ تا ۵ میلیارد تومان کسری نقدی برای پرداخت حدود ۲۷ میلیارد تومان مستمری بازنشستگان وجود داشت و سازمان تامین اجتماعی را تحت این شرایط تحویل گرفتیم. شرایط اما اهتمام رئیس جمهور شهید و تمرکز راهبردی ایشان بر مشکلات و چالش های اصلی از جمله اختلاف نظرها از جمله اختلافات صندوق بازنشستگی باعث شد در این ماه ۶۵ هزار میلیارد تومان حقوق بپردازیم، اما حتی این کار را هم نمی کنیم. کسری نقدینگی یک ریال

موسوی تصریح کرد: این تنها بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم به رهبری رئیس جمهور شهید است و ساعت ها و روزها باید برای مردم تبیین شود تا اقدامات راهبردی و راهبردی که در این دولت صورت گرفته تا ما به مردم تبیین شود. مرگ اتفاق افتاد.»

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که سال ها مردم را به دردسر انداخته بود در این مدیریت برطرف شد که از جمله آنها می توان به پوشش بیمه ای هزینه های بالای درمان ناباروری، درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال و پوشش ۱۰۰ درصدی بیمه سلامت برای همه افراد اشاره کرد. شهید رئیسی در تمامی دیدارها همواره دغدغه بهبود وضعیت معیشتی مردم به ویژه مستمری بگیران را داشت و در این زمینه و توسعه خدمات را به ما توصیه می کرد و درمان رایگان مردم از آرمان ها و اولویت های ایشان بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: با قدردانی از رویکردها و اولویت های رئیس جمهور شهید؛ در سازمان تامین اجتماعی نیز توسعه درمان مستقیم را در اولویت قرار دادیم که همه خدمات برای بیمه شدگان رایگان است و در دولت سیزدهم ۳۹ بیمارستان و مرکز درمانی تخصصی و عمومی را در کشور افتتاح کردیم و طرح توسعه را تدوین کردیم. بیمارستان کوثر بروجرد چهلمین مرکزی است که در این دولت افتتاح می شود.

وی همچنین گفت: امروز بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خدمات رایگان سرپایی و ۱۷ هزار خدمات بستری در معاونت درمان تامین اجتماعی به مردم ارائه می شود و توسعه خدمات درمانی مستقیم در سازمان همچنان به پیشرفت چشمگیری ادامه خواهد داد.

موسوی با قدردانی از رفاقت و همکاری مسئولان استانی در توسعه بیمارستان کوثر بروجرد، افزود: این پروژه یکی از پروژه های بسیار مهمی بود که سال ها قبل شروع و تمدید شد. به همین دلیل همه همکاران و همه مدیران عزیز در استان تلاش کردند تا به مرحله بهره برداری برسیم. مساحت کل زیربنای پروژه حدود ۱۳۰۰۰ متر مربع است. با این طرح توسعه اجرا شده، این بیمارستان از ۳۲ تخت به حدود ۱۰۰ تخت بیمارستانی ارتقا می یابد و در آن بخش های ویژه ای مانند Oh you، CC U لحاظ می شود.

وی افزود: همچنین یک پلی کلینیک تخصصی بسیار مهم افتتاح شده است که وسعت و وسعت آن نسبت به کلینیک تخصصی قبلی تقریبا ۱۲ برابر شده است و انتظار داریم تمامی نیازهای پزشکی تخصصی شهر بیمه شده بروجرد پوشش داده شود. .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: علاوه بر این پروژه که به بهره برداری رسیده است، سه پروژه بزرگ در این استان در حال ساخت است. یکی از این پروژه هایی که در این دولت راه اندازی شد، درمانگاه الشتر است. البته در انتظار ساخت درمانگاه، درمانگاه موقت در این شهر راه اندازی شده است، اما پیمانکار به این پروژه متعهد شده و در مرحله ساخت است که تا ۱۸ ماه دیگر به اتمام می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا