ترندهای روز

همزاد علیرضا بیرانوند چگونه به سارق حرفه‌ای تبدیل شد؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

پسر جوانی به جرم سرقت توسط پلیس آگاهی تهران دستگیر شد. به دلیل شباهتش با دروازه بان معروف تیم فوتبال پرسپولیس، دوستانش او را بیرانوند می نامند. او عاشق فوتبال است و می خواست یک هافبک برجسته شود اما هیجان دزدی از هافبک مستطیل سبز باعث شد او برخلاف قوانین پیش برود. گفت و گوی روزنامه ایران با این متهم را بخوانید.

چرا از فوتبال به زندان رفتی؟

من گیر کردم. برای تفریح ​​و هیجان، دزدی شدم که حالا به جای توپ، زنجیر به پاهایش زده است. اولین بار یکی از دوستانم به من قرص ایکس پیشنهاد داد و بعد مشروب خوردم. زمانی که قرص را خوردم، احساس قدرت کاذب کردم، احساسی که باعث شد دیوانه شوم و با دوستانم به سرقت بپردازم.

چی دزدی میکردی

گوشی های هوشمند. با موتورسیکلت در خیابان ها پرسه می زدیم و دوستانم گوشی های گران قیمت را می دزدیدند و من آنها را اسکورت می کردم.

این حس هیجان خوبی به من دست داد و باعث شد در سرقت های بعدی با آنها همراه شوم، اما زندگی ورزشی ام خراب شد.

زندگی یک ورزشکار؟

بله، در یکی از تیم های مطرح فوتبال به عنوان هافبک بازی کردم. همه گفتند بازی شما شبیه محسن مسلمان است. اما چون شبیه بیرانوند هستم به من می گویند برادر دوقلوی بیرانوند. البته قبل از عمل بینی چهره من خیلی شبیه او بود. من هم دروازه بان حرفه ای بودم اما دوستان نباب من را نابود کردند.

سابقه داری؟

تا دلتان بخواهد با این سن کم بارها زندانی شدم و آخرین بار ۸ ماه پیش آزاد شدم. این بار به خاطر مادرم تصمیم گرفته ام که مخالفت نکنم، چون هر بار که بازداشت می شوم انگار نیمی از عمرش را از دست می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا