ورزشی

واکنش پرسپولیس به فسخ قرارداد بیرانوند: غیرموجه!

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: هومان هدایتی، عضو کمیته حقوقی و وکیل باشگاه پرسپولیس در رابطه با فسخ یک طرفه قرارداد توسط علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: قرارداد آقای بیرانوند به شماره ۱۱۸۵ در اوایل سال ۹۳/۱۴۰۲ منعقد شده است. فصل و برای دو فصل. . به این ترتیب فوتبال ایران تا پایان فصل پیش رو اعتبار داشت. این قرارداد بند فسخ نداشت.

وی ادامه داد: در فروردین در این ماه (۱۴۰۳) الحاقیه ای به این قرارداد اضافه شد. بر این اساس باشگاه متعهد شد تا ۱۵ روز پس از پایان فصل مسابقات، مطالبات خود را بابت قرارداد ۱۱۸۵ پرداخت کند. به گزارش معاونت محترم امور مالی کلیه مطالبات وی در خصوص قرارداد ۱۱۸۵ اعم از اصل قرارداد، پاداش و امتیازات (اختیارات) به طور کامل تامین و پرداخت شده است و هیچگونه مطالباتی در خصوص قرارداد ۱۱۸۵ از پرسپولیس ندارد. باشگاه. با این وجود، در تاریخ امروز، ۳۰ ذکر شده است خرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به سازمان لیگ فوتبال ایران قرارداد ۱۱۸۵ را به صورت یک طرفه فسخ کرد و جهت و دلیل این اقدام عدم وصول مطالبات مربوط به قرارداد مذکور بوده است در حالی که بنا به گزارش معاونت امور مالی علیرضا بیرانوند از محل قرارداد ۱۱۸۵ مطالبه نمی کند

وکیل باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: بنابراین فسخ یک طرفه قرارداد وی (۱۱۸۵) غیر موجه تلقی می شود و استفاده از ظرفیت های آیین نامه انضباطی فوتبال و آیین نامه برای تعیین وضعیت پس از تصمیم مدیران باشگاه. برای او قابل اجرا خواهد بود. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا