خودرو

بهمن G9، رقیبی جدید در بازار وانت‌های ایران /بهمن G9، قدرتی نوظهور در میان وانت‌های آفرود +فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

با توجه به پیام شما:بهمن G9، وانت جدید از بهمن این موتور با ظاهری عضلانی و قدرتمند، کابینی جادار و امکانات رفاهی قابل توجه است. ،خودرو بهمن G9 یک رقیب جدی برای پیکاپ های محبوب بازار مانند Foton Tunland و JAC T8 به حساب می آید.بهمن G9 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما با توجه به مشخصات و ویژگی های ارائه شده، انتظار می رود با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شود.

مشخصات فنی

سوار کردن بهمن برای مشتریان ایرانی، G9 با موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ عرضه خواهد شد. این موتور ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتون متر گشتاور تولید می کند و از این نظر قدرت کمتری نسبت به فوتون تونلند G7 اتوماتیک و موتور استاپ موتور کلوت دارد، اما از نظر گشتاور با رقبا برابری می کند. مزیت موتور پیکاپ G9 بهمن موتور قوی و بادوام است و مصرف سوخت خوبی دارد. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک محصول جدید بهمن همان مدل وانت لوکس آفرود G7 ایران خودرو و ساخت شرکت ZF می باشد. شما می توانید یکی از سه حالت رانندگی و حالت های مختلف دیفرانسیل را با توجه به شرایط جاده انتخاب کنید و از یک سواری راحت در داخل و خارج از جاده لذت ببرید. سیستم تعلیق مستقل دو جناغی جلو و پنج پیوندی با فنر مارپیچ و پل یکپارچه، پیکاپ را به یک چشم نواز واقعی تبدیل کرده است. بهمن G9 هندلینگ بهتری نسبت به رقبا دارد. وقتی نگاهی به لیست آپشن های ون جدید بیندازیم، ویژگی هایی را می بینیم که فقط در SUV های لوکس موجود هستند و تنها تونلند G7 می تواند گزینه های مشابهی را ارائه دهد. از جمله این امکانات و تجهیزات می توان به کنترل ترافیک در سراشیبی و سربالایی، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل هوشمند، رادار تغییر خط، چهار کیسه هوا، صفحه نمایش ۱۰ اینچی، شارژر بی سیم، گرمکن صندلی های جلو و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

طراحی ظاهری

شرکت ZX Auto برای طراحی یک پیکاپ بزرگ و مدرن به وانت های فورد و رم آمریکایی نگاه کرد. بهمن G9 قدرتمند و زیبا به نظر می رسد. جلوپنجره بدون قاب قسمت بزرگی از جلوی پیکاپ را تشکیل می دهد و مجموعه چراغ جلو به گونه ای طراحی شده است که گویی بخشی از جلوپنجره است. خطوط تیز و صاف روی کاپوت و سپر بزرگ مشکی جلو با قلاب های قرمز رنگ ظاهر اسپرت و قدرتمند G9 را کامل می کند.

نمای جانبی با گلگیرهای جلویی برجسته و حجم‌دهی روی بدنه و همچنین ظاهری عضلانی برای پیکاپ مشخص می‌شود. بهمن G9 ساخته شد و دامن های کناری و دستگیره های مشکی از دیگر عناصری هستند که در کناره ها دیده می شوند.

و شما G9 هستید بهمن وقتی از عقب به این موتور نگاه کنید، ظاهری مستطیلی مانند اعضای خانواده خود دارد و پوشش مشکی رنگ فضای بار را پوشانده است و از این زاویه آن را اسپرت جلوه می دهد.

بعد از سوار شدن بهمن G9 وارد فضایی مدرن، مینیمال و تقریباً لوکس می شویم. داشبورد نیز طراحی مشابهی دارد و از چرم پوشانده شده است. در مرکز داشبورد یک صفحه نمایش تقریبا بزرگ ۱۰ اینچی وجود دارد که امکان دسترسی به سیستم اطلاعات و سرگرمی و تهویه را فراهم می کند. تعدادی دکمه فیزیکی در زیر نمایشگر وجود دارد، بنابراین همه چیز به صفحه لمسی متکی نیست.

دستور Cut یا به اصطلاح دی بریدگی روکش چرمی در جلوی راننده قرار دارد و پشت آن کیلومتر شمار دیجیتالی دیده می شود. پنل ها از روکش داشبورد و فرمان تشکیل شده و دارای نور محیطی هستند.

کنسول میانی آرام و ساده به نظر می رسد و تنها دکمه های دسته دنده، دنده دیفرانسیل، شارژ بی سیم و پارک برقی روی آن قابل مشاهده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا