ورزشی

حال پرسپولیس خیلی خوب است/ هوادران به جایگاه فعلی عادت ندارند

علیرضا بیرانوند که در فصل جدید و به دلیل غیبت های گاه و بیگاه امید عالیشاه و وحید امیری بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو می بندد، امشب مهمان یک برنامه تلویزیونی بود.

دروازه بان پرسپولیس در بخشی از صحبت های خود در پاسخ به مجری برنامه که معتقد بود پرسپولیس حال خوبی ندارد، اظهار داشت: چرا که نه؟ اگر یادتان باشد پارسال شرایط پرسپولیس در نیم فصل خوب نبود و در فاصله ۷ هفته مانده به پایان مسابقات با لیدر لیگ ۷ امتیاز فاصله داشتیم. به نظر من روحیه باشگاه و هواداران پرسپولیس خیلی خوب است.

بیرانوند با اشاره به نتایج غیرمنتظره پرسپولیس در هفته های اخیر تصریح کرد: این اتفاقات بخشی از فوتبال است. به عنوان مثال، منچسترسیتی از ۶ بازی اخیر خود تنها یک برد کسب کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: همانطور که می دانید چند بازیکن تاثیرگذار ما مصدوم شدند. توقع مردم و هواداران پرسپولیس از ما بسیار زیاد است و ما هم این موضوع را قبول داریم. پرسپولیس باید همیشه مدعی باشد. هواداران این را می دانند و به جایگاه فعلی پرسپولیس عادت ندارند. من به هواداران حق می دهم و اطمینان می دهم به شرایط قبلی باز خواهیم گشت.

بیرانوند در خصوص امیدهای پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم افزود: هواداران می گویند ما هنوز امیدواریم و من هم به آنها گفتم که فصل قبل به قهرمانی ما امید نداشتی، حالا که امید داری، می گوییم. نباید نگران بود.”

دروازه بان پرسپولیس در پایان گفت: چند امتیاز از دست دادیم اما شرایطمان خوب است. امیدوارم در ۳ بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل بهترین نتیجه را بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا