ورزشی

نقض حکم اعدام مربی فوتبال که به تعرض به پسران نوجوان متهم است

این مربی فوتبال که به اتهام تعرض به پسران نوجوان به اعدام محکوم شده بود، بار دیگر با نظر دیوان عالی کشور و نقض حکم اعدامش محاکمه می شود.

متهم که مربی جوانان است، متهم به تعرض به چند پسر نوجوان به بهانه تمرین فوتبال شده است.

اولین شکایت از این مرد توسط پدر یکی از دانش آموزان به پلیس گزارش شد. وی گفت: پسرش را در وضعیت بد روحی دیدم و پس از پیگیری متوجه شد که مورد تعرض قرار گرفته و فردی که این کار را انجام داده نیز از این پسر فیلمبرداری کرده است.

پدر این پسر در شکایت خود گفت: چون پسرم علاقه مند به یادگیری فوتبال بود او را به کلاس فوتبال بردم تا به صورت آکادمیک آموزش ببیند. مربی مردی ۴۰ ساله بود که کارت مربیگری هم داشت. مدتی بعد از ثبت نام پسرم متوجه شدم که رفتارش تغییر کرده است.

او پرخاشگر، عصبی و گوشه گیر شده بود. ماجرا را با همسرم دنبال کردیم و وقتی از پسرم در مورد تغییر رفتارش پرسیدیم، پس از مدتی راز وحشتناکی را فاش کرد که ما را شوکه کرد. او گفت که مربی او را به خانه اش برده و با او بدرفتاری کرده است.

پس از این شکایت و در حالی که تحقیقات پلیس آغاز شده بود، دو پسر نوجوان دیگر نیز از این مربی شکایت مشابهی کردند. بنابراین پلیس به سراغ مربی فوتبال رفت اما معلوم شد که او فرار کرده است. اما ردیابی پلیس ادامه داشت تا اینکه متهم در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان ساری دستگیر و به تهران منتقل شد.

این در حالی بود که با انتشار خبر دستگیری متهم، تعداد شاکیان به هشت نفر رسید.

پسران نوجوان ۱۲ تا ۱۳ ساله همگی اظهار داشتند که مربی به بهانه های مختلف آنها را برای تمرین فوتبال به خانه خود کشانده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده یا برخی از قربانیان را مجبور به رابطه جنسی با یکدیگر کرده و قبل از تشکیل پرونده از آنها فیلم گرفته است. یک شکایت. انجام نده

با به دست آوردن فیلم های سیاه و احراز جرم، کیفرخواست برای متهم صادر و پرونده وی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

در جلسه دادگاه ۸ پسر نوجوان ماجرا را یکی یکی توضیح دادند و برای متهم متهم درخواست مجازات اعدام کردند.

والدین این کودکان نیز بر صدور مجازات شدید برای این مرد شیطان صفت اصرار و اعلام کردند که وضعیت روحی و روانی فرزندانشان به دلیل اقدامات این مرد شیطان صفت به هم ریخته است و او باید تاوان این رفتار شیطانی را بدهد.

زمانی که متهم با بیان اینکه متاهل است مقابل قضات قرار گرفت با رد اتهام گفت: من به پسران نوجوان آسیبی نزدم. اگر به آنها مراجعه کرده ام به خاطر تمرین فوتبال بوده است. مثلاً در تمرینات از آنها می خواستم که روی پای من بنشینند، اما نه بیشتر. من هنوز پشیمانم و نباید اینقدر به آنها نزدیک می شدم. من اشتباه کردم و از این بابت عذرخواهی می کنم.

اما با توجه به شواهد موجود در پرونده، قضات وارد هرج و مرج شدند و متهم را به اعدام محکوم کردند. رای صادره توسط متهم و وکیل مدافع وی مورد اعتراض قرار گرفت. آنها مدعی بودند که تجاوزی در کار نبوده و آنچه اتفاق افتاده فقط آزار و اذیت بوده است.

بدين ترتيب قضات ديوان عالي كشور با توجه به اينكه متهم به حكم معترض شده بود، به ادعاي وي رسيدگي كردند و گفتند كه اين پرونده يك بار ديگر رسيدگي و به ادعاي تجاوز به عنف رسيدگي شود. به این ترتیب متهم بار دیگر پای میز محاکمه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا