بانک و بیمه

عملکرد مناسب بانک پارسیان در طرح ملی جهش تولید مسکن

به گزارش افق میهن به نقل از بانک پارسیان، بر اساس این گزارش بانک پارسیان به حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر معادل ۹ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است و پرونده ۱۲ هزار نفر دیگر نیز در حال رسیدگی و پرونده قضایی است.

همچنین در حوزه تسهیلات نهضت ملی (املاک) این بانک برای ساخت ۱۷ پروژه شامل ۱۵۸ واحد ۵۲۳ میلیارد ریال تسهیلات و در مراحل اجرایی نیز ۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت ۲ پروژه در مجموع ۶۰۰۰ واحد انجام شده است

در اداره تأسیس نهضت ملی (۹۹ ساله) موافقت با پرداخت ۲.۶۴۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه ۴۸۰ واحدی که مراحل اجرایی آن در حال انجام است، ابلاغ شد.

این بانک در راستای اجرای هرچه سریعتر قانون مذکور، مذاکرات و جلساتی را با وزارت راه و شهرسازی، استانداری تهران و شرکت عمران شهرهای جدید نیز برگزار کرد.

از آنجایی که مسکن یکی از موتورهای اقتصادی کشور است، این بانک به عنوان یکی از بانک های خصوصی کشور، نه تنها از تامین مالی زیرساخت های مختلف اقتصادی، صنعتی، تجاری و خدماتی کشور در راستای الزامات قانون حمایت می کند. سیاست کلان در بخش مسکن نقش ویژه ای در حمایت دارد. با توجه به سیاست های کلان دولت، از زمان اجرایی شدن این قانون، تولید مسکن جهش پیدا کرد و در مقابل، با مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن و قرار دادن منابع مالی خود در این طرح، تلاش کرد دسترسی مردم به مسکن را بهبود بخشد. مسکن به عنوان یکی از مهمترین نیازهای مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا