بانک و بیمه

برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام بانک سینا اعلام شد

به گزارش افق میهن به نقل از بانک سینا، این بانک همزمان با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا، جدول زمان بندی پرداخت سود سهام به سهامداران خود که از سهامداران این بانک هستند را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، سود سهامداران حقیقی ثبت شده در سامانه سجام از تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا به حساب آنها واریز می شود.

سهامداران حقیقی غیرسجامی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند نیز می توانند از اول شهریورماه سال جاری با مراجعه به شعب بانک سینا در سراسر کشور و ارائه کارت ملی یا استعلام کد بورسی سود خود را دریافت کنند.

صندوق ها و پرتفوی ها از ابتدای شهریورماه می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک سینا و ارائه درخواست کتبی به همراه مدارکی از قبیل اظهارنامه شماره حساب، آگهی تاسیس، تصویر جواز کسب و قرارداد سبدگردانی سود سهام خود را دریافت کنند.

بر این اساس سود سهامداران قانونی ظرف مدت چهار ماه از تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی بانک سینا از طریق مکاتبه با مدیریت سرمایه گذاری ها، سهام و شرکت های این بانک و با ارائه درخواست کتبی مبنی بر شماره حساب و تصویر آگهی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات به مدیران و صاحبان امضای مجاز شرکت پرداخت می شود.

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا در سال جاری یکشنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۸ صبح در مجتمع باغ پردیس تهران در انتهای بزرگراه ارتش برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا