ورزشی

اظهارات خبرساز شهریار مغانلو پس از قهرمانی سپاهان

شهریار مقانلو درباره قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در جام حذفی فوتبال گفت: مردم اصفهان مستحق این خوشحالی بودند. به بازیکنان خسته نباشید می گویم، آنها از جان و دل گذاشتند و لیاقتش را داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در سپاهان می ماند یا خیر، پاسخ داد: سوال بعدی.

مهاجم سپاهان اصفهان درباره فصل سختی که برای طلای پوشان گذشت گفت: فصل بسیار طولانی و سختی را پشت سر گذاشتیم. اتفاقات زیادی افتاد که دوست دارم در مورد آنها صحبت کنم، اما اینجا مکان مناسبی برای آن نیست. امیدوارم باعث خوشحالی مردم اصفهان شده باشیم.

مقانلو با بیان اینکه خودش و چند بازیکن سپاهان از این باشگاه ناراحت هستند، تصریح کرد: ما چند بازیکن ناراحت هستیم. بحث احترام مطرح بود و ما دنبال احترامی بودیم که عده ای به ما نمی دادند. این یک قهرمانی خوشحال کننده برای اصفهانی هاست.

وی در پاسخ به خبرنگاری که درباره ارتباطش با مهدی قیدی پرسید و احتمال همبازی شدن مغانلو با قیدی در تیم اتحاد کلبای امارات را مطرح کرد، گفت: قیدی فردی با شخصیت و بازیکن قوی است که من او را دوست دارم.

رامین رضاییان مهاجم سپاهان اصفهان با بیان اینکه دلش در این باشگاه شکسته و قصد ندارد فوتبالش را در تیم طلای پوشان ادامه دهد، گفت: مسائل زیادی پیش آمد و اتفاقاتی افتاد که نمی توانم درباره آنها صحبت کنم. فقط میگم دم بچه ها داغه!

مغانلو در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در سپاهان می ماند یا خیر گفت: انشاالله خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا