ارزهای دیجیتال

UXLINK در برابر نات کوین/ همستر کامبت بعدی چه خواهد بود؟

به گزارش افق میهن، نات کوین پس از انتشار توکن خود بازخورد بسیار مثبتی از بازار دریافت کرد. توکن $NOT در ۱۶ می در چندین صرافی برتر فهرست شد و در ۲ ژوئن به ۰.۰۲۱ دلار رسید. با حجم کل ۱۰.۲۷ میلیارد توکن کاملاً در گردش، ارزش کلی این توکن تقریباً ۱.۹۹ میلیارد دلار برآورد شده است که آن را به یکی از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر تبدیل می کند.

UXLINK

UXLINK مبتنی بر پلتفرم تلگرام است و به عنوان یک بستر اجتماعی و زیرساختی با تمرکز بر ارتباطات اجتماعی شناخته می شود. UXLINK از زمان راه اندازی در آوریل ۲۰۲۳ به دلیل ترافیک بالای خود به یک رهبر در نسل جدید محصولات اجتماعی تبدیل شده است. طبق اطلاعات رسمی پروژه، UXLINK بیش از ۷ میلیون کاربر ثبت شده از ۱۹۰ کشور و بیش از ۱۰۰۰۰۰ گروه با بیش از ۸ میلیون کاربر دارد. اخیراً، UXLINK اولین مرحله توزیع NFT خود را تکمیل کرد و پایه و اساس Token Grand Airdrop $UXLINK و عملیات آینده را گذاشت.

مراحل عمومی پذیرش

پذیرش عمومی در دنیای وب ۳ بسیار مهم است و به عنوان یک چالش اساسی برای تیم های کارآفرینی در لایه برنامه تلقی می شود. این امر مستلزم غلبه بر چندین مانع عمده از جمله:

– عدم وجود مجاری قانونی برای ورود و خروج وجوه نهادی

– اکوسیستم ناقص توسعه دهندگان

– زیرساخت های ناکافی برای حمایت از برنامه های بزرگ

– فقدان اهداف سرمایه گذاری که منعکس کننده سلیقه عمومی باشد

دو عنصر ضروری برای دستیابی به مقبولیت عمومی کاهش موانع ورود و ایجاد اثرات خارجی مثبت و همچنین فرصت برای گسترش اکوسیستم است. در زیر به مقایسه این دو توکن خواهیم پرداخت.

NatCoin عناصر بازی را با فرهنگ میم ترکیب می کند و از طریق مکانیسم های گیمیفیکیشن و روش های تعامل جذاب به کاربران پاداش می دهد. UXLINK از پایگاه کاربری موجود در اکوسیستم تلگرام برای ایجاد ارتباطات اجتماعی بر اساس اعتماد استفاده می کند. این پلتفرم لایه‌های انگیزشی را در تلگرام ادغام می‌کند و بر بهبود حفظ و تعامل کاربران در شبکه‌های اجتماعی تمرکز دارد.

شروع کار با کاربران

NatCoin، یک بازی با ضربه زدن به درآمد، به کاربران اجازه می دهد تا با لمس صفحه نمایش، توکن کسب کنند. از دیگر گزینه های بازی می توان به همکاری تیمی، رتبه بندی لیگ، مدیریت انرژی و دعوت از دوستان اشاره کرد. از سوی دیگر، UXLINK پیوند برای کسب درآمد را ترویج می‌کند، کاربران را تشویق می‌کند پیوندهای دعوت را به اشتراک بگذارند و نمودارهای اجتماعی را در بلاک چین ایجاد کنند.

زیر ساخت

Natcoin به عنوان یک برنامه کوتاه تلگرام کار می کند. اما UXLINK از زیرساخت های خود برای رفع نیازهای پلتفرم استفاده می کند و پروتکل ها را بر روی مسائل نمودار اجتماعی و همچنین روابط هویتی و دارایی های زنجیره ای متمرکز می کند.

NatCoin پس از جذب کاربران خود، بر روی اکوسیستم تلگرام با حمایت عمومی از TON Labs و همکاری های داخلی اکوسیستم تمرکز کرد. UXLINK همکاری گسترده با بخش‌های DeFi، هوش مصنوعی، GameFi و سایر بخش‌های Web3 را در اولویت اول خود قرار داده است، با گسترش جامعه توسعه‌دهندگان و همکاری با پروژه‌های شخص ثالث به عنوان اولویت‌های اصلی.

دارندگان توکن

NatCoin حدود ۲۲۰۰۰۰ دارنده در مرحله قبل از تولید توکن (TGE) داشت که پس از فهرست شدن به بیش از ۱.۶ میلیون نفر افزایش یافت. انتظار می رود UXLINK قبل از انتقال TGE حدود ۱.۵ میلیون دارنده توکن داشته باشد.

کاربران فعال

کاربران فعال روزانه NatCoin (DAU) پس از مرحله TGE از ۵۰۰۰۰۰ به ۲۰۰۰۰۰ کاهش یافتند. UXLINK در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰۰۰ کاربر فعال روزانه دارد.

NatCoin همچنان ۱۰۲.۷ میلیارد توکن دارد که ۷۸ درصد آن بین ماینرها و دارندگان کوپن و ۲۲ درصد برای توسعه اکوسیستم توزیع می شود. برخلاف UXLINK، مجموع عرضه ۱ میلیارد توکن عرضه شده است که ۶۵ درصد آن بین مشارکت‌کنندگان و توسعه‌دهندگان جامعه و ۳۵ درصد بین سرمایه‌گذاران توزیع شده است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش افق میهن صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مرتبط می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

سبد بهشت









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا