ورزشی

حمله وحشیانه چند سارق مسلح به روبرتو باجو

حمله پنج مرد مسلح به ویلای روبرتو باجو اتفاقی عجیب شب گذشته در ایتالیا بود. اسطوره آتزوری در برخورد با دزدانی که خانواده اش را در اتاقی حبس کرده بودند، مجروح شد.

روبرتو باجو که در سال ۱۹۹۹ به عنوان سومین بازیکن برتر قرن فیفا انتخاب شد، هنگام تماشای بازی اسپانیا با ایتالیا در مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۴، قربانی یک آدم ربایی و سرقت خشونت آمیز در ویلای خود در Altavilla Vicentina شد.
گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که پنج مرد مسلح وارد خانه فوتبالیست سابق ۵۷ ساله شده و او و خانواده اش را به مدت ۴۰ دقیقه در اتاقی حبس کردند.

باجو با مهاجمان درگیر شد و در این مبارزه از ناحیه پیشانی آسیب دید و مجبور شد با چندین بخیه در اورژانس آرسینانو مداوا شود.

باجو سعی کرد با یکی از مهاجمان مقابله کند که سارق پس از کشمکش با قنداق اسلحه به پیشانی او ضربه زد و زخم عمیقی بر جای گذاشت.

کوریره ونتو گزارش داد: باجو سعی کرد با یکی از مهاجمان مقابله کند و پس از یک درگیری بسیار کوتاه، سارق با قنداق اسلحه به پیشانی او ضربه زد که باعث ایجاد یک ضربه عمیق شد.

در حالی که خانواده باجو در قفل بودند، تبهکاران تمام اتاق ها را غارت کردند و ساعت، جواهرات و پول را به سرقت بردند. بازیکن سابق فوتبال وقتی متوجه شد سارقان رفته اند موفق شد درب اتاق را بشکند و با پلیس تماس گرفت.

ویلای روبرتو باجو که مورد حمله پنج مرد مسلح قرار گرفت کجاست؟

روبرتو باجو به مدت ۱۵ سال در مزرعه خود در تپه ای مشرف به آلتاویلا ویسنتینا در استان ونتو به همراه همسرش آندریا و سه فرزندشان زندگی می کند. یک ویلای دورافتاده در مرکز یک زمین بزرگ و جنگلی واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا