ورزشی

رونمایی از بمب پرسپولیسی‌ها برای جانشینی بیرانوند

دو سه روز پیش بود که علیرضا بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد. پس از آن شنیده شد که بیرانوند از این اتفاق پشیمان است اما این پشیمانی به نفع دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نیست و مسئولان این باشگاه مذاکرات را با گزینه مورد نظر خود آغاز کرده اند.

پیام نیازمندانی که بعد از قهرمانی در جام حذفی تاکید کردند مشکل سربازی اش حل شده و در سپاهان می ماند حالا مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است. فرید فصل گذشته در قراردادش با مشکلات زیادی مواجه بود و همین موضوع یکی از دلایل حاشیه سازی سپاهان بود.

مدیران این باشگاه اما قرارداد فصل قبل را اصلاح کردند اما برای لیگ بیست و چهارم باید مبلغ بالایی به او بپردازند که بحث سقف قرارداد در باشگاه اصفهانی را سخت می کند.

به همین دلیل شنیده می شود پرسپولیس از این شرایط نهایت استفاده را برده و مذاکرات محرمانه ای را با دروازه بان ملی پوش سپاهان آغاز کرده و امیدوار است بتواند از شرایط قرارداد او در سپاهان استفاده کند و نیازمندان را جذب کند.

در حال حاضر مهم ترین گل پرسپولیس برای جایگزینی بیرانوند مورد نیاز است. گفته می شود او قصد دارد مبلغ درخواستی خود را کاهش دهد اما سوال اینجاست که آیا سپاهان با جدایی او موافقت می کند یا خیر؟ با وجود اینکه فصل موفقی نداشت، در بازی های پایانی فصل جای خود را به نیما میرزازاد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا