ترندهای روز

قتل فجیع پسر جوان در کافه‌ای در غرب تهران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

در پی قتل پسر جوانی در غرب تهران با ضربات چاقو در کافه باغچه در محله کن، سناریویی جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مرگ مشکوک مرد جوانی بامداد امروز شنبه ۲۵ تیرماه در کافه باغی در محله کن تهران توسط مردم به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

با اعلام این خبر تیمی از با سابقه ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و با مشاهده جسد مرد جوانی که بر اثر اصابت دو ضربه چاقو جان خود را از دست داده بود، مواجه شدند. همچنین بررسی های اولیه نشان داد مقتول ساکن غرب تهران در جریان درگیری با مردی با سابقه جرم، قربانی جنایت شده است.

بر اساس گزارش ها، دعوای مقتول و قاتل که هر دو از مشتریان این کافه بودند، بر سر مسائل جزئی آغاز شد. قاتل که گفته می شود دارای سابقه کیفری بوده و از وسیله الکترونیکی استفاده می کرد با چاقو مقتول را کشت و پس از دو ضربه مهلک به گردن وی از محل جنایت متواری شد.

با تکمیل تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأمور شدند تا ابتدا عامل جنایت را شناسایی و سپس با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مداربسته اطراف نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای بررسی دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی در رابطه با دستگیری مجرم ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا