ترندهای روز

دستگیری و اعتراف متهم آخرین قتل 1401/ پولم را نداد، کشتمش

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

داستان این قتل در ساعت ۴:۲۷ بامداد اسفند سال ۱۴۰۱ آغاز شد. در آن زمان رهگذری در حال عبور از پمپ بنزین شهرری بود که صدای ناله مرد جوانی را شنید. وقتی رهگذر به سمت او رفت متوجه شد که پای این جوان به شدت خونریزی می کند و به سختی نفس می کشد. به همین دلیل عابر با اورژانس تماس گرفت و جوان مجروح به بیمارستان منتقل شد اما چند ساعت بعد جان باخت.

به این ترتیب مرگ جوان ۲۲ ساله به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد و بررسی ها نشان داد ضربه به ناحیه ران باعث مرگ وی شده است. در بازرسی بدنی مقتول هیچ مدرکی که هویت وی را فاش کند به دست نیامد. به دستور کارآگاه پلیس آگاهی شهرری، تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل یا عاملان این جنایت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه یافت و مشخص شد قربانی جوانی افغان الاصل بود. هشت ماه بعد مردی افغانی به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و گفت: یکی از هم استانی هایم تماس گرفت و گفت پسرم را به خاطر بدهی که به او داشته کشته ام و اگر پولی را که پسرم دارد را پرداخت نکنم. ، او مرا هم خواهد کشت.

به این ترتیب هویت مقتول فاش و مشخصات قاتل وی فاش شد. این متهم سرانجام در روزهای اخیر دستگیر شد و درباره قتل گفت: من در افغانستان محافظ بودم و مقتول همکارم بود. وقتی به ایران آمدم ۲۰ میلیون به من بدهکار بود. بارها از او خواستم که خواسته ام را برآورده کند، اما او بهانه می آورد. شب آخر از مهمانی بیرون آمدیم و برای تنبیه با چاقو به پایش زدم اما باز هم پولم را نداد و رهایش کردم و بعد متوجه شدم مرده است. چون پولم را نگرفته بودم به پدرش زنگ زدم و گفتم پولم را بده.

به این ترتیب تحقیقات از متهمی که آخرین قتل را در سال ۱۴۰۱ انجام داد تا تکمیل تحقیقات و رفتن وی به میز محاکمه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا