ترندهای روز

نخستین توصیه رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رهبر انقلاب در پیامی از تمامی کاندیداها و فعالان عرصه افق میهنات بر استفاده رئیس جمهور منتخب از ظرفیت‌های فراوان کشور برای آسایش مردم و پیشرفت کشور تاکید کردند راه شهید رئیسی

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

به نام خدا

الحمدلله پروردگار جهانیان و صلوات و درود بر سرورمان محمد و آل پاک او باد.

سیما بقیع جان فداه است

به لطف خداوند عزیز و مهربان که ملت بزرگ ایران با اراده و توفیق خود توانست در مدت کوتاه قانونی صحنه افق میهنات ریاست جمهوری را سامان دهد و پس از فاجعه سنگین شکست در دو جمعه متوالی افق میهناتی آزاد و شفاف برگزار کند. رئیس جمهور شهید رئیس جمهور کشور را از میان چند نامزد با اکثریت آرا افق میهن کنید.

مسئولین محترم افق میهنات با سرعت لازم و اعتماد کامل به وظایف خود عمل کردند و مردم عزیز با احساس مسئولیت به میدان آمدند و صحنه ای گرم و پرشور ایجاد کردند و اعتبارات افق میهناتی را در دو مرحله با بیش از ۵۵ میلیون انباشته کردند. رای.

این حرکت بزرگ در مقابله با هیاهوی انسان ساز تحریم افق میهنات که دشمنان ملت ایران برای ایجاد یأس و بن بست به راه انداخته بودند، کاری درخشان و فراموش نشدنی است و همه کاندیداهای محترم و همه کسانی که شبانه روز تلاش کردند. هفته ها برای پیروزی هر یک از آنها. در شرف و ثواب آن شریک هستند.

اکنون ملت ایران رئیس جمهور خود را افق میهن کرده است. اینجانب ضمن تبریک به ملت و رئیس جمهور منتخب و تمامی فعالان این صحنه حساس به ویژه جوانان پرشور ستادهای افق میهناتی نامزدها، همکاری و همفکری را برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور به همه توصیه می کنم. شایسته است رفتارهای رقابتی در زمان افق میهنات به هنجارهای دوستی تبدیل شود و همه در راه سعادت مادی و معنوی کشور تلاش کنند.

همچنین به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر مدزیکیان توصیه می کنم با توکل به خداوند رحمان به افق های بلند و روشن چشم دوخته باشند و در ادامه راه شهید رئیسی از ظرفیت های فراوان کشور به ویژه نیروی انسانی جوان، انقلابی و متعهد برای آسایش مردم و پیشرفت کشور. بردن

بار دیگر جبهه قدردانی را بر درگاه حضرت حق قرار داده و با روحیه فداکاری به حضرت بقیة الاعظم سلام و درود می فرستم و یاد و خاطره شهدا و امام بزرگوار شهدا و همه را گرامی می دارم. کاندیداها و فعالان محترم عرصه افق میهنات که در این برهه حساس نقش آفرینی کردند و همچنین از رسانه ملی و حراست کشور و دستگاه های اجرایی تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا