ارزهای دیجیتال

ایردراپ رایگان توکن ZK در صرافی ارز دیجیتال پنکیک سواپ

به گزارش افق میهن:






صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال PancakeSwap از دیروز ایردراپ رایگان توکن های ZK را آغاز کرده است.



به گزارش افق میهن، صرافی غیرمتمرکز Pancake Swap اعلام کرده است که پاداش بزرگی را بین اعضای خود تقسیم خواهد کرد. توزیع این جایزه به مدت یک ماه از ۱۴ تیرماه تا ۱۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت. در ایردراپ این پلتفرم، از جولای ۲۰۲۳، ۲۴۵۲۰۰۰ توکن zkSync (ZK) به اعضای این صرافی اعطا می شود تا از مراحل توسعه لایه دوم بلاک چین مقیاس پذیر zkSync اتریوم پشتیبانی کنند.

خبر اهدای این ایردراپ پس از آن اعلام شد که حجم معاملات این صرافی غیرمتمرکز از مرز سه میلیارد دلار گذشت و ارزش کل آن به پنج میلیون دلار رسید. تعداد کل معامله گران مبادله پنکیک از ۱.۹ میلیون دلار فراتر رفته است. بر اساس قیمت فعلی، ارزش Pancake Swap Airdrop معادل ۳۶۷۰۰۰ دلار است.

شرایط دریافت ایردراپ رایگان پنکیک سوآپ

افراد زیر واجد شرایط دریافت توکن در Airdrop رایگان Pancake Swap Exchange هستند:

  • دارندگان توکن veCAKE
  • تامین کنندگان نقدی
  • معامله گران فعال در پلت فرم
  • شرکت کنندگان کمپین تراورس
  • رای دهندگان واجد شرایط zkSync
  • کاربران آینده نگر zkSync

zkSync airdrop رایگان بین همه مشارکت کنندگان پلتفرم قبلی و دارندگان veCAKE توزیع خواهد شد. مشارکت را می توان از طریق تجارت فعال در پلتفرم و مشارکت در سایر طرح های zkSync انجام داد.

همچنین این ایردراپ به افرادی اختصاص می یابد که با تامین نقدینگی و معامله در این پلتفرم مشارکت آینده خود را نشان دهند چرا که این اقدامات منجر به ارتقای پلتفرم سوآپ پنکیک می شود. لیست افراد واجد شرایط و میزان توکن های اختصاص داده شده در جدول زیر نشان داده شده است.

نحوه دریافت توکن های ایردراپ

افرادی که واجد شرایط دریافت توکن در پلتفرم Pancake Swap هستند، باید کیف پول ارز دیجیتال خود را به پلتفرم Pancake Swap متصل کرده و توکن های خود را از طریق اعلامیه صرافی در صفحه اصلی Pancake Swap دریافت کنند. اگر افراد واجد شرایط توکن‌های رایگان خود را دریافت نکنند، این توکن‌ها برای توسعه بیشتر پلتفرم به اکوسیستم PancakeSwap بازگردانده می‌شوند.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش افق میهن صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا