ورزشی

نامه عاشقانه جسیکا برای کروس: ممنون که همسر منی

تونی کروس (۳۴ ساله) مدتها قبل از مسابقات قهرمانی اروپا اعلام بازنشستگی کرد. حالا کمی زودتر از آنچه همه هواداران آلمانی انتظار داشتند، فوتبال او به پایان می رسد. همسرش جسیکا (۳۶) ساعاتی پس از شکست منشفت متنی تکان دهنده در اینستاگرام نوشت.

ابراز عشق از جسیکا به تونی!

جسیکا در پستی اینستاگرامی نوشت: «بعد از خداحافظی شما در مادرید، از نظر احساسی نتوانستم چیزی در مورد رفتن شما بگویم. امروز هم در موقعیت خوبی نیستم، اما نمی گذارم بی سر و صدا بروی.”

آنچه جسیکا در مورد سه فرزندشان لئون (۱۰)، آملی (۷) و فین (۵) می نویسد کاملاً تأثیرگذار است: “متاسفانه، وقتی در زمین بودید نمی توانستید غرور را در چشمان فرزندانتان در جایگاه ها ببینید، اما باور کن غرور در چشمان من هم موج می زد».

او همچنین عکسی از کروس در کنار سه فرزندش منتشر کرد. چهار نفر در کنار زمین تمرین تیم ملی آلمان روی توپ های فوتبال نشسته اند و بازیکنان مانشافت را تماشا می کنند.

2051054

متن ادامه می دهد: «ما تقریباً هر روز برای چندین ماه در مورد زمان مناسب برای بازنشستگی صحبت می کردیم. برای متوقف کردن فوتبال، مرکز ثقل زندگی ما. زمان مناسبی برای این کار وجود ندارد. فقط هر کسی می تواند زمان مناسب را برای خود بیابد و انتخاب کند. و شما این را متوجه شدید، درست مانند تمام تصمیمات درستی که در فوتبال خود می گیرید.”

جسیکا سپس به بازگشت کروس به تیم ملی سه سال پس از بازنشستگی اشاره می کند. ستاره سابق رئال مادرید در ابتدای سال اعلام کرد که به تیم ملی آلمان بازخواهد گشت. او پس از باخت در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا ۲۰۲۱ مقابل انگلیس، در پیراهن مانشافت ظاهر نشده است.

جسیکا درباره بازگشت تونی به تیم ملی نوشت: وقتی با من در مورد ایده بازگشت به تیم ملی صحبت می کردی، به تو نگاه می کردم که انگار همه چیز را فراموش کرده ای. نمی دانستم چگونه و چرا باید چنین اتفاقی بیفتد. تو همیشه مقصر همه باخت ها بودی، در واقع همیشه مقصر تو بودی.

اما جمعه گذشته، با وجود اینکه آنها به عنوان بازنده عرصه را ترک کردند، جسیکا به طرز باورنکردنی به همسرش افتخار کرد: “و بله، امروز به عنوان یک بازنده عرصه را ترک کردید، اما تا آخر جنگیدید و مهمتر از همه، شما در آلمان، موفق شدید. شناختی که برای مدت طولانی به دنبالش بودی و من از ته قلبم برایت آرزو کردم که اکنون الگوی کاملی برای همه هستی.”

2051055

چندی بعد دومین پست اینستاگرامی خود را منتشر کرد که در آن سه فرزندشان را در ورزشگاه می بینید که با افتخار پیراهن پدرشان را بر تن کرده اند. به علاوه چند عکس فوری دیگر از استادیوم و لحظاتی با خانواده.

او همچنین زیر این پست متنی تاثیرگذار می نویسد و از همه مهمتر نشان می دهد که چقدر به تونی خود افتخار می کند.

جسیکا: “و من آنقدر به شما افتخار می کنم که هیچ کلمه ای برای آن وجود ندارد. تو قهرمان ما هستی و من از تو سپاسگزارم که مرا به این سفر بردی و اجازه دادی همسرت باشم.”

در نهایت او متن را با گفتن این جمله به همسرش به پایان می رساند: «آنتونیو برای همه چیز متشکرم».

و هواداران فقط می توانند بگویند: “متشکرم تونی!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا