اخبار بورس

“پتایر” به دنبال یک جهش بزرگ است/ فناوری؛ بزرگترین چالش صنعت تایر

معاون اقتصادی هلدینگ انرژی گستر سینا:

معاون اقتصادی هلدینگ انرژی گستر سینا گفت: بزرگترین چالش صنعت تایر، فناوری است. دسترسی به فناوری روز سخت شده است و این مشکل را در فاز تجهیز کارخانه مهدی شهر احساس می کنیم.

زارم کار معاون اقتصادی هلدینگ انرژی گستر سینا درباره گسترش سرمایه گذاری شرکت ایران تایر در گفتگو با افق میهن وی تصریح کرد: شرکت ایران تایر در حال حاضر به دنبال جهش بزرگی در زمینه واردات لاستیک است. شرکت ایران تایر و بنیاد مصطفان در راستای تامین نیازهای کشور در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید تایر در کشور تلاش می کنند. در این راستا تلاش زیادی برای افتتاح کارخانه مهدی شهر انجام دادند تا مکان دوم کارخانه ایران تایر راه اندازی شود. در این زمینه اقدامات زیادی در ۶ ماه گذشته انجام شده است.

وی ادامه داد: شرکت ایران تایر یکی از قدیمی ترین شرکت ها در صنعت تایر است. بزرگترین مزیت ایران تایر نیروی انسانی دلسوز این شرکت است که خود را یک شرکت آژین می داند. ارقام نشان می دهد که این شرکت در سال گذشته به دلیل افزایش بهره وری ۱۲ درصد افزایش تولید داشته است. همه این عوامل مرهون تلاش کارکنان، مدیریت و کارکنان شرکت است که می تواند بهره وری را افزایش دهد.

کشاورز در خصوص چالش صنعت تایر گفت: بزرگترین چالش صنعت تایر، فناوری است. دسترسی به فناوری روز سخت شده است و این مشکل را در فاز تجهیز کارخانه مهدی شهر احساس می کنیم. همه این چالش ها با همکاری تیم های متخصص برطرف می شود. با تکیه بر توان همکاران در کشور از فضای ناامیدی گذشته بیرون خواهیم آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا