اخبار اقتصاد ایران

برگزاری سومین همایش «تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست»

مدیرکل پست گیلان از برگزاری سومین همایش «تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پستی» در لنگرود خبر داد.

افق میهن، محمدحسین هوشنگی هدف از برگزاری این رویداد را کمک به توسعه اقتصاد دیجیتال در استان ST عنوان کرد و اظهار داشت: هوشمندسازی، تحول دیجیتال و گسترش تجارت الکترونیک با استفاده از ظرفیت لجستیکی پست. از استراتژی های اصلی شرکت ملی می باشد. برگزاری چنین همایش هایی با حضور شرکت های فناور حائز اهمیت است، علاوه بر توسعه اقتصاد دیجیتال، با توجه به ظرفیت های فراوان کسب و کارهای آنلاین در استان، فعالان کسب و کار دیجیتال از تجربیات سایر شرکت های موفق در این زمینه بهره مند خواهند شد. رشته.

وی با اشاره به تجربه موفق دو همایش قبلی که سال گذشته در رشت و رودسر برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری این رویداد با استقبال بسیار خوب شرکت های دانش بنیان و فناور و فعالان کسب و کار دیجیتال، فروشگاه های آنلاین، فعالان حوزه صنعت و علاقمندان به فعالیت در بازارهای الکترونیکی مانند تولیدکنندگان محصولات بومی محلی و استراتژیک را همراهی کردند.

هوشنگی با تاکید بر لزوم گسترش جامعه هدف این رویداد آموزشی و سهولت بهره مندی ذی نفعان، افزود: سومین نشست این همایش روز چهارشنبه ۲۰ برگزار می شود. تیر در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار می گردد لذا از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی علاقمند به حوزه تجارت دیجیتال جهت شرکت در این رویداد فناورانه دعوت به عمل می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا