ورزشی

مسعود پزشکیان، یک سالنی‌باز قهار/ عکس

در میان روسای جمهور ایران در سال های گذشته کمتر پیش می آمد که ورزشکاری حرفه ای در بین آنها وجود داشته باشد که به طور مداوم و هفتگی به ورزش های مختلف بپردازد اما مسعود مزیجیان در این زمینه با همه آنها متفاوت است.

مسعود بیشچیان علاوه بر اینکه باسوادترین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، ورزشکارترین هم نامیده می شود و اطرافیان وی تاکید دارند که ورزش به ویژه فوتسال از برنامه زندگی این مجلس سابق بی نصیب نخواهد ماند. عضو و رئیس جدید

منتخب مردم ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هر هفته حداقل در یک جلسه شرکت می کند و با دوستان و همکارانش فوتسال می کند و بسیاری او را یک فوتسالیست حرفه ای می دانند که اصول تاکتیکی این ورزش را به درستی درک کرده است. زمین ها

مسعود مزیکیان علاوه بر فوتسال که در برنامه هفتگی خود قرار داده است، هفته ای یکی دو بار به کوه نوردی نیز می رود و در یک جلسه والیبال و بلافاصله در استخر شرکت می کند که برنامه ورزشی جالبی برای رئیس جمهور جدید ایران است.

تصاویری که در این خبر می بینید مربوط به دی ماه سال ۹۷ و یک سال قبل از شیوع ویروس کرونا است که مسعود مزیکیان در سالن دانشگاه تبریز در یک بازی دوستانه فوتسال و با کتانی حرفه ای مرکوریال نایک بازی می کند.

رئیس جمهور جدید ایران در آن زمان عضویت تیم فوتسال شورای اسلامی را برعهده داشت که در مقابل تیم دانشگاه تبریز مسابقه جذابی در داخل سالن برگزار کرد که انتشار تصاویر آن پس از پنج سال و نیم جالب توجه است.

مسعود مزیکیان در دوران فوتسال با شماره ۱۰ در تیم شورای اسلامی بازی می کرد.

سبک بازی او شباهتی به فوتسالیست های حرفه ای ندارد. حرکت از لبه خط و نفوذ به عرض و تیراندازی نشان می دهد که رئیس جمهور جدید ایران به خوبی از این عرصه آگاه است و آن را می شناسد.

بی شک این آشنایی مسعود بیزیکیان با ورزش به ویژه فوتبال و فوتسال می تواند باعث پیشرفت بیشتر ورزش ایران در دوران ریاست وی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا