اخبار اقتصاد ایران

بهترین روش تأمین گرمایش کارخانه یا کارگاه

تامین گرمایش موثر و بهینه در سوله های صنعتی همواره یکی از دغدغه های صاحبان اینگونه مجتمع ها بوده است. استفاده از سیستم های گرمایش سنتی و قدیمی مانند بخاری های صنعتی یا بخاری های کارگاهی و معایب گسترده آنها کارشناسان تاسیسات را بر آن داشت تا با الگوبرداری از طبیعت، روش تامین گرمایش کارآمد و بهینه را جایگزین آنها کنند. استفاده از روش انتقال حرارت تابشی به جای انتقال حرارت همرفتی، پیشرفتی است که بسیاری از کشورهای دارای هزینه بالای حامل های انرژی بر آن تاکید دارند.

در ایران شرکت ایران مشال با همکاری شرکت امبیراد فناوری ساخت سیستم های انتقال حرارت تابشی را معرفی کرد. این شرکت با ثبت علامت تجاری گرماتاب بر روی محصولات خود توانست برای بسیاری از سالن هایی که کاربری صنعتی، کشاورزی و یا ورزشی دارند گرمایش را با بهترین و بالاترین بازدهی فراهم کند.

بخاری تابشی چیست و چگونه کار می کند؟

مصرف انرژی سیستم گرمایش گاز شهری با فشار گاز خانگی حدود ۱۸ میلی بار می باشد. ظرفیت حرارتی هر دستگاه از ۱۵۰۰۰ وات تا ۶۵۰۰۰ وات می باشد. طول دستگاه ها از ۳ متر تا ۲۰ متر متغیر است. دستگاه گرمایشی در دو مدل U شکل یا خطی در بازار عرضه می شود. بخاری صنعتی تابشی گرمایش را با روش انتقال امواج تابشی به منظور گرم کردن هوای سالن های مرتفع یا فضاهای باز فراهم می کند. مبدل حرارتی از قطعات و اجزای مختلفی از جمله لوله های با ضریب تابش بالا، مشعل های گازی، فن های مکنده، ورق های بازتابنده براق و تعدادی قطعات دیگر تشکیل شده است.

کارشناسان در زمینه تاسیسات تجهیزات گرمایش تابشی نام های مختلفی مانند بخاری تابشی، بخاری تابشی، بخاری تابشی، سیستم گرمایش تابشی را معرفی می کنند. این کارشناسان معتقدند بهترین روش گرمایش سوله استفاده و نصب دستگاه های گرمایش تابشی.

شرکت ایران مشل دارای نمایندگانی مجرب و فعال در سراسر کشور می باشد که کلیه تخصص ها، نصب و راه اندازی مبدل های حرارتی را به صورت رایگان ارائه می دهند. این نمایندگی در طول ۱۵ سال گذشته موفق به تامین گرمایش ده ها هزار سالن صنعتی و هزاران رستوران و فضای باز شده است.

بخاری های تابشی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

بخاری تابشی گرماتاب که برند ثبت شده شرکت ایران مشل می باشد قابل نصب در فضاهای مختلف از جمله سوله های صنعتی، سوله های ورزشی، گلخانه ها، مساجد و مساجد و همچنین محیط های دیگر مانند فضای باز رستوران ها، ویلاها، دامداری ها می باشد. .

تامین گرمایش مسجد و مسجد با تابش گرما

به عبارت دیگر در تمامی محیط ها و فضاهایی که ارتفاع بالایی دارند از تابش گرما استفاده می شود. بخاری های لوله ای تابش گرما را می توان بر روی دیوار نصب کرد یا از سقف آویزان کرد و در محیط های بسته با ارتفاع سقف کم قابل استفاده نیست.

بهترین برند بخاری تابشی در ایران

شرکت های مختلفی در ایران اقدام به تولید و عرضه این محصولات کرده اند که متأسفانه به دلیل عدم نظارت سازمان های ذیربط بدون دریافت نشان استاندارد و رعایت حداقل کیفیت و با تبلیغات نادرست از نام گرماتاب و نادرست استفاده کرده اند. در وب سایت ها و تبلیغات خود از نام گرمتاب امبیراد استفاده کرده اند. در واقع تولید دستگاه های تابشی توسط شرکت های مختلف تابش حرارتی نیست و تنها محصولات شرکت ایران مشعل که برند محصولات آن تابش حرارتی با علامت تجاری ثبت شده است، تابش حرارتی واقعی است. نوع دیگری از تجهیزات گرمایش تابشی وجود دارد که به جای گاز از برق استفاده می کند بخاری برقی ایستاده میگویند.

بهترین بخاری برقی ایستاده

مزایای خرید از شرکت ایران مشل یا گرمتاب

  • گارانتی معتبر و طولانی مدت از زمان شروع بخاری
  • اطمینان از اصل بودن تمام قطعات مصرفی
  • خدمات پس از فروش قابل اعتماد و طولانی مدت ۱۵ سال
  • تخصص و مشاوره رایگان

مزایای بخاری های تابشی

  • نصب در ارتفاع و در نتیجه عدم اشغال فضای فیزیکی
  • کاهش مصرف انرژی گاز و برق
  • بهره وری و راندمان بالا برای کاهش اتلاف حرارت
  • امکان تامین گرمایش موضعی و فقط در قسمت های مورد نیاز سالن
  • کاهش مدت زمان گرمایش تنها چند دقیقه پس از روشن شدن
  • کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات

شرح مراحل خرید گرمایش از شرکت ایران مشل

در صورت نیاز مشتری جهت تامین گرمایش با استفاده از بخاری تابشی بهترین بخاری گازی (برند ثبت شده شرکت ایران مشل) در مرحله اول کارشناس به صورت رایگان از محل مشتری بازدید می کند و با تلاش مشترک مدل و تعداد دستگاه های مورد نیاز مشخص می شود. پس از صدور پیش فاکتور و تسویه حساب مالی خرید دستگاه توسط مشتری، دستگاه ها به محل مشتری ارسال می شوند. پس از هماهنگی در خصوص تاریخ بازدید کارشناسان فنی شرکت جهت نصب دستگاه، از آماده بودن محل نصب دستگاه اطمینان حاصل می گردد. در صورت آماده نبودن محل نصب، اطلاعات فنی و نحوه پشتیبانی برای مشتری ارسال می شود. کارشناسان فنی شرکت پس از نصب دستگاه توضیحات کاملی را در مورد نحوه نصب لوله کشی گاز و کابل برق به مشتری ارائه خواهند داد. اهمیت انجام صحیح لوله کشی گاز و انتخاب سایز مناسب لوله گاز برای تامین بهینه ترین دما در محیط مورد نظر تا پس از شروع گرمایش حائز اهمیت است.

اهمیت فرآیند نصب و راه اندازی گرماتاب باعث شده تا تمامی عملیات فوق توسط کارشناسان فنی شرکت به صورت رایگان انجام شود تا با نصب و راه اندازی استاندارد و صحیح از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

بهترین سقف تابشی گازی

نکته مهم این است که گارانتی گرمتاب منوط به نصب و راه اندازی دستگاه ها توسط کارشناسان فنی شرکت می باشد و شروع دوره گارانتی ۱۰ ساله مشعل از زمان راه اندازی و تنظیم صورتجلسه فوق می باشد. . توصیه اکید می شود که راه اندازی و نصب مبدل حرارتی توسط کارشناسان فنی شرکت یا نمایندگی های سراسر کشور انجام شود زیرا باعث گاز سوزی می شود.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا ثبت درخواست خرید بخاری تابشی با برند گرمتاب می توانید به وب سایت ما به نشانی garmataaban.com مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۲۴۸۸۴۹۰۵ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا