فناوری

تندیس جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری به همراه اول رسید

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

همراه اول در هشتمین دوره ارزیابی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران تندیس این جایزه را از آن خود کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم اختتامیه «هشتمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران» با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد. و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی شنبه گذشته ۱۶ تیر ۱۴۰۳ در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران با هدف ارائه الگوی بلوغ برای ارتقای فناوری و قابلیت‌های نوآوری در سازمان‌ها طراحی شده است.

بر اساس این مدل، سازمان ها می توانند با شناخت چالش های خود در هر مرحله، گام هایی در جهت رقابت پذیری پایدار بردارند. به عبارت دیگر، این مدل برای ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور طراحی شده است.

تاکنون هفت دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در کشور برگزار شده و در این هفت دوره بیش از ۳۰۰ سازمان در کشور بر اساس این مدل ارزیابی شده اند.

در این دوره از جایزه که شرکت های بزرگ ایران نیز حضور داشتند، همراه اول در سطح تندیس مورد ارزیابی قرار گرفت و توانست پس از ارائه دستاوردهای خود در حوزه فناوری و نوآوری، برنده جایزه سطح تندیس شود.

وحید شاه منصوری رئیس مرکز تحقیقات و توسعه همراه اول به نمایندگی از مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه کشور این جایزه را دریافت کرد و سپس به تشریح فعالیت های نوآورانه همراه اول پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا