ترندهای روز

تردد خودرو و موتور در این نقاط تهران ممنوع شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد خودرو و موتورسیکلت در بین دسته های عزاداری ممنوع است.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه فراجا گفت: پلیس راهور ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) به هموطنان عزیز تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است. برای تسهیل تردد در ایام محرم و همچنین ارتقای ایمنی هیئت های عزاداری. .

وی افزود: در زمان برگزاری مراسم، ماموران پلیس راه در جوار دسته های عزاداری، هیئت ها و تکایا و همچنین مکان هایی با تجمع گسترده ایزدی ها مستقر خواهند شد و در چند روز اخیر هماهنگی های لازم انجام خواهد شد. و آموزش با اکثر هیئت ها و تکایا انجام شده و توصیه های لازم ترافیکی به متولیان آنها داده شده است.» ارائه شده است.

سرهنگ شیرانی گفت: با توجه به حضور گسترده مردم در مراسم مذهبی هیئت ها، حسینیه ها، مساجد و تکایا و برپایی تکیه ها و خیمه های عزاداری برای توزیع نذورات، رعایت نکات ذیل ضروری است. رعایت ایمنی و جلوگیری از هر گونه تصادف رانندگی و حفظ نظم ترافیکی در جاده ها. بودن

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ایستگاه های صلواتی در مجاورت تقاطع ها و میادین اصلی باز نشود و در هنگام نصب داربست و ایجاد ایستگاه های صلواتی در محل مناسب به گونه ای عمل شود که با با کمترین اشغال سطح عابرین و عابرین پیاده، مشکلات حل خواهد شد. برای رهگذران (عزاداران) و وسایل نقلیه عبوری ترافیک ایجاد نکنید.

وی گفت: برای استقرار ایستگاه های صلواتی دقت لازم صورت گیرد تا امکان ایجاد ترافیک و برخورد وسایل نقلیه وجود نداشته باشد.

سرهنگ شیرانی افزود: در هنگام توزیع نذورات به گونه ای اقدام شود که از ایجاد گره ترافیکی جلوگیری شود و در ماموریت خودروهای امدادی خللی وارد نشود.

وی ادامه داد: از نصب بنر، پارچه و غیره که تابلوها، چراغ ها و سایر علائم راهنمایی و رانندگی را می پوشاند خودداری کنید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: متولیان موکب ها و موکب ها علاوه بر ایجاد ایمنی بیشتر برای موکب ها از نیروهای پلیس داوطلب مجهز به جلیقه و علائم دید در شب در جلو و عقب موکب ها استفاده کنند. عزاداران، به منظور جلوگیری از تداخل با وسایل نقلیه عبوری.

وی ادامه داد: بر اساس مفاد آیین نامه راهنمایی و رانندگی تردد خودرو و موتورسیکلت از میان جمعیت ممنوع است. لذا رانندگان جهت جلوگیری از بروز هر گونه تصادف با فاصله مناسب از دسته های عزاداری حرکت کنند.

سرهنگ شیرانی افزود: در حرکت کاروان های عزاداری باید مسیر تردد پیش بینی شود و بویژه برای حرکت سریع و بدون توقف خودروهای امدادی پلیس همکاری لازم صورت گیرد.

وی در پایان گفت: انشاالله مردم عزیز با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور برای انضباط و ایمن سازی معابر همکاری لازم را داشته باشند و امیدواریم با توجه به توصیه های پلیس و همکاری مردم در در این ایام عزاداری محرم با شکوه برگزار می شود و شاهد حوادث می باشیم. در رانندگی و آسیب رساندن یا مجروح شدن عزاداران ناراحت نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا