ترندهای روز

ماجرای ازدواج و مرگ همسر و پسر کوچک پزشکیان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

روزنامه اعتماد گزارشی از زندگی مسعود مزیکیان تهیه کرده است.

در بخشی از این گزارش می خوانید: ازدواج مسعود بیزیکیان در همان سال های انقلاب فرهنگی صورت گرفت. مسعود البادزیکیان و همسرش در رشته پزشکی دانشگاه آشنا دانشجو بودند و در نهایت ازدواج کردند. حاصل این ازدواج ۴ فرزند بود که سه تای آنها در قید حیات هستند. همسر پزشکان به همراه یکی از فرزندانشان بر اثر تصادف کشته شدند و پس از آن مسعود مجیکیان هرگز ازدواج نکرد.

داستان ازدواج و مرگ همسر و پسر کوچک دکتر

پزشکان در چند سال اخیر بارها در مورد این موضوع صحبت کرده اند و هر بار با ناراحتی و گاهی عصبانیت و گریه همراه بوده است. او در مصاحبه با یادآوری این خاطره گریه می کند. او می گوید پس از مرگ همسرش ازدواج نکرد و خودش از فرزندانش مراقبت می کرد. او در مصاحبه ای دیگر گفت که تمام زندگی و عشقش همسرش بوده و بعد از مرگ او هیچ چیز حتی مقام و مقامی در این زندگی برایش ارزشی ندارد.

دو پسر او نیز در مصاحبه هایی تاکید کردند که مادرشان در زمان زنده بودن او هم پزشک بود و آشپزی می کرد و کارهای خانه انجام می داد. پزشکان و همسرش پزشک بودند و پس از ازدواج و با وجود داشتن چهار فرزند در امتحانات تخصصی شرکت کردند. به گفته پزشکان او نفر دوم کشور و همسرش نفر اول است. پزشکان جراح عمومی و همسرش جراح زنان شدند.

بهمن مدزیکیان در سال ۱۳۹۲ به همراه خانواده مهمان برنامه فیروزه بود. وی در این برنامه درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت: من و همسرم در یک دانشگاه بودیم و هر دو عضو انجمن اسلامی بودند و در آن زمان در دانشگاه چودری فقط دو دانشجو دختر بودند که یکی از آنها دانشجو بود. همسرم وقتی به دلیل انقلاب فرهنگی دانشگاه ها تعطیل شد، خیلی راحت و ساده با مهریه یک جلد قرآن کریم، یک جلد مفاتیح الجنان و یک شعبه نبات ازدواج کردیم. دکتر در این برنامه با اشاره به فوت زودهنگام همسرش گفت: برای من که یک دختر و دو پسر داشتم ادامه زندگی بعد از فوت همسرم خیلی سخت بود. بچه ها تصمیم گرفتم تنها بمونم

وی در جریان تبلیغات افق میهنات ریاست جمهوری در کلیپی تاکید کرد که پس از فوت همسر و پسر کوچکش ترجیح داده در کنار فرزندانش بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا