اخبار اقتصاد ایران

فردا؛ حراج جدید سکه در مرکز مبادله/ حداکثر ثبت سفارش :: افق میهن

پانزدهمین جلسه حراج سکه طلا دوشنبه ۱۸ تیر در سال ۱۴۰۳ برگزار می شود.

به گزارش افق میهن ، پانزدهمین حراج سکه طلا روز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود.این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به نشانی اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و اموال موضوع حراج پانزدهم کلیه می باشد. سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب در سال ۱۳۸۵ بانک مرکزی و بدون بسته بندی.

بر اساس دستورالعمل برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران مورخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ منتشر شده در سایت رسمی (www.ice.ir)، پانزدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به نشانی اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و اموال موضوع پانزدهمین دوره حراج تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب شده در سال ۱۳۸۵ بانک مرکزی و بدون. بسته بندی.
حداکثر ثبت سفارش

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع ۵ قطعه سکه می باشد. به گونه ای که می تواند ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه سکه کامل یا ترکیبی از هر سه اعم از سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه باشد، مجموع هر سه نباید بیشتر از این باشد. ۵ تکه.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که در هر سفارش از انواع سکه ها فقط می توانند یک سفارش فعال داشته باشند. به این معنی که متقاضیان برای ثبت سفارش خرید هر نوع سکه تنها یک بار می توانند قیمت و تعداد سکه را تعیین کنند.
شروع جلسه حراج

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲:۰۰ و زمان ثبت سفارش از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ خواهد بود. زمان نظارت و تخصیص از ساعت ۱۵ الی ۱۷ همان روز می باشد و نتایج مزایده ساعت ۱۷ اعلام می شود.

نحوه برگزاری حراج نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر اساس اولویت قیمت-زمان انجام می شود.
جزئیات بازپرداخت

شایان ذکر است پرداخت تراکنش از طریق کارت هدیه، کارت بانکی، کارت اعتباری مرابحه و کارت بانکی بدون شماره شبا ممنوع بوده و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده متقاضی می باشد.

شایان ذکر است فرآیند بازپرداخت کیف پول برای واریز از حساب های بانک ملی ایران در همان روز و برای سایر بانک ها در مدت ۴۸ ساعت انجام می شود.
برنامه تحویل سکه

متقاضیان جهت دریافت سکه به برنامه تحویل سکه توجه داشته باشند. زمان تحویل بدون هزینه نگهداری سکه طلا از ۳۰ تیرماه شروع و تا ۱۸ ادامه دارد. مرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ در این مدت فقط هزینه تحویل توسط شعب بانک دریافت می شود. هزینه تحویل تمام مدت سکه ۳۰ هزار تومان خواهد بود.

افرادی که در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۴ مردادماه برای دریافت سکه اقدام می کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه ذخیره سازی را نیز پرداخت کنند. هزینه نگهداری سکه طلا به ازای هر قطعه سکه تمام شده روزی ۵۰۰۰۰ تومان و به شعبه بانک واریز می شود. این هزینه شامل روزهای تعطیل نیز خواهد بود.

در صورتی که افراد در بازه زمانی تحویل سکه، سکه را دریافت نکنند، تراکنش باطل می شود و پس از اعلام بانک تراکنش، پس از کسر هزینه خرید و سایر عملیات، وجه به کیف پول خریدار بازگردانده می شود. هزینه ها؛ در صورت انصراف از معامله به دلیل عدم مراجعه خریدار به شعبه منتخب در سامانه برای دریافت سکه طلا در مهلت مقرر، خریدار به مدت ۱۸۰ روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع خواهد شد.

یادآور می شود، متقاضیان شرکت در حراج سکه طلا سامانه معاملات مرکز مبادلات ایران می توانند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز از طریق سامانه معاملات این مرکز به نشانی market.ice.ir ثبت نام و احراز هویت کنند. .

این گزارش حاکی از آن است که در مجموع ۱۴ حراج برگزار شده تاکنون ۲۶۳ هزار و ۵۶۸ قطعه سکه طلا به متقاضیان حراج اختصاص یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا