ترندهای روز

زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها، زمان واریز یارانه نقدی از اول تا سوم و بیست و پنجم دهم هر ماه تعیین شده است. خانوارهایی که جزو دهک های چهارم تا نهم هستند ماهانه ۳۰ یارانه نقدی دریافت می کنند. همچنین طبق روال ماه های گذشته، پیش بینی می شود فردا دوشنبه (۲۷ تیرماه) اعتبار کالا شارژ شود.

زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد

جدولی که سازمان هدفمندی یارانه ها در اختیار مردم قرار داده است نشان می دهد که یارانه نقدی دهک های اول تا سوم و بیست و پنجم هر ماه به حساب آنها واریز می شود. میزان یارانه نقدی این گروه از خانوارها ۴۰۰ هزار تومان است.

بر اساس این جدول یارانه نقدی و معیشتی دهک های چهارم تا نهم سی ام هر ماه دریافت می شود. همانطور که از سال ۱۴۰۱ مقرر شده است، خانواده هایی که در این عشر قرار می گیرند، ۳۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می کنند. در عین حال، جدول سازمان هدفمندی یارانه ها نشان می دهد مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور بیستم هر ماه واریز می شود و یارانه دارو و هزینه حمل و نقل ذخیره سازی سوخت به حساب صندوق واریز می شود. حساب سرپرستان خانوار از ابتدای ماه

اعتبار کالابرگ چه زمانی شارژ می شود؟

علاوه بر واریز یارانه نقدی هر ماه، از نیمه دوم سال گذشته اعتباری بالغ بر ۱۲۰ هزار تومان به صورت فاکتور الکترونیکی در حساب سرپرستان خانوار ایرانی شارژ می شود. اگر دولت سیزدهم طبق ماه های گذشته عمل کند، فردا اعتبار کالابرگ پرداخت می شود.

اخزادانیوز در گزارشی نوشت: استفاده از فهرست کالاهای الکترونیکی اختیاری است و شامل ۱۰ قلم ماست، شیر، پنیر، شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ به ارزش ۵۳۰ هزار تومان است. قیمت اقلام در سبد کالابرگ، به نرخ شهریور ۱۴۰۰ ماه عرضه و مابه التفاوت قیمت کالا توسط دولت در دوره پرداخت می شود. کالابرگ الکترونیک شامل دهک های معیشتی اول تا نهم می باشد.

زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا