ترندهای روز

سرنوشت فروشنده قرص برنج در پرونده قتل

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

فروشنده قرص برنج با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: فروشنده متخلف که در خیابان ناصرخسرو به ۲ دختر ۱۸ ساله قرص برنج می فروخت و جنایت هولناکی را رقم می زد با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد. پلیس.

سردار «علی ولی پور گدرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ رسیدگی به پرونده قتل مادر و دختر نوجوان با قرص برنج در دستور کار تیمی از مجرب ترین کارآگاهان قرار گرفت. اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ.

وی افزود: در بررسی هایی که همکارانم در این پرونده انجام داده بودند مشخص شد دختر بزرگ این خانواده به نام پریا با همدستی دوست صمیمی خود به دلیل انگیزه مالی مرتکب این جنایت شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم دیگر ماجرا را اینگونه توضیح داد: من دوست صمیمی پریا هستم اما اخیراً به دلیل درس خواندن و کنکور زیاد به خانه او می رفتم. با زهر بکشند و سپس تمام اموال را تصاحب کنند و در نهایت از ایران مهاجرت کنند. به همین دلیل به خیابان ناصرخسرو رفتیم و آرسنیک غیرمجاز خریدیم، اما بعد از اینکه سم را به آنها دادیم، وقتی متوجه شدیم فروشنده به ما اجناس تقلبی داده، فایده ای نداشت و دوباره به بازار تهران رفتیم و سیانور خریدیم. شب حادثه با کمک پریا با ترفندهای مختلف و از قبل برنامه ریزی شده آنها را به خورد خانواده اش دادیم که باعث مرگ مادر و دختر شد اما پدر خانواده زنده ماند. پس از ارتکاب جنایت، عذاب وجدان شدیدی را احساس کردیم و بسیار ترسیدیم. در تلاش برای عادی سازی اوضاع بودیم که ناگهان توسط پلیس دستگیر شدیم. یک اشتباه کودکانه و جبران ناپذیر مرتکب شدیم و بسیار متاسفیم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی فردی را که با روش های علمی و جنایت نوین به این ۲ دختر ۱۸ ساله در خیابان ناصرخسرو قرص برنج فروخته بود، شناسایی کردند. روش های تشخیص

وی افزود: کارآگاهان که سایه به سایه به دنبال متهم بودند، بعد از ظهر دیروز مخفیگاه قرص فروش را شناسایی و در عملیاتی هماهنگ موفق به دستگیری وی شدند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به جرم فروش ۶ بار قرص کشنده از جمله قرص برنج به ۲ دختر ۱۸ ساله در خیابان ناصرخسرو صراحتاً اعتراف کرد. آنها ۹ بار با شگردهای مختلف به جان اعضای خانواده در تهران و شمال کشور دست زدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: با صدور دستور قانونی از سوی مقام قضایی، متهمان به منظور روشن شدن ابعاد پنهان پرونده و کشف جرایم احتمالی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا