ورزشی

هزینه 30 میلیاردی پرسپولیس برای جانشین بیرانوند!

دو سه هفته پیش بود که علیرضا بیرانوند تصمیم گرفت قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند. او این کار را با تکیه بر بند قراردادش انجام داد و حالا شماره یک ملی پوش و پرسپولیس اختلافات عمیقی با یکدیگر دارند.

در همین زمینه اخبار متفاوتی از جانشینی احتمالی بیرانوند در پرسپولیس به گوش می رسد. از سوی دیگر برخی بر این عقیده هستند که بیرانوند ممکن است در آخرین لحظات به پرسپولیس برگردد و این بار با قراردادی جدید در این تیم حضور داشته باشد. چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده است.

با این حال مدیران پرسپولیس هم بیکار ننشسته اند و در روزهای اخیر با چند دروازه بان مذاکره کرده اند. از جمله محمدرضا اخباری ۳۲ ساله که فصل گذشته دروازه بان ثابت گل گهر بود. اخباری که سابقه حضور در تیم ملی و همچنین کاپیتانی تراکتورسازی را دارد، یک فصل دیگر با گل گهر قرارداد دارد. البته در قرارداد او بندی گنجانده شده که با پرداخت ۱۰ میلیارد تومان می توان آن را جدا کرد. برخلاف بندهای قرارداد فرشاد احمدزاده و مهدی لیموچی، این بند در فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده و از این نظر مشکلی برای اخبار وجود ندارد.

پرسپولیس باید ۱۰ میلیارد برای رضایت نامه و حدود ۲۰ میلیارد تومان برای دستمزد این دروازه بان هزینه کند. یعنی عددی در حدود ۳۰ میلیارد تومان. باید دید مدیران پرسپولیس این هزینه را می پذیرند و دروازه بان را به خدمت می گیرند یا سراغ گزینه دیگری می روند؟ شاید مثل فصل قبل با بیرانوند به توافق رسیدند و او به پرسپولیس برگشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا