بانک و بیمه

بانک مسکن استان زنجان متمم عقد قرار داد ۱۵ هزار و ۴۹۰ واحد نهضت ملی مسکن را پرداخت کرده است

یونس احمدی در گفت و گو با خبرنگار بازاروی گفت: ۹۰ درصد اولویت های کاری این بانک در نهضت ملی مسکن مستقر شده و تاکنون این بانک در ارائه تسهیلات عملکرد خوبی داشته و کارنامه بسیار خوبی دارد.

وی تصریح کرد: بانک مسکن در زمینه ساخت مسکن در زمینه پرداخت تسهیلات تلاش های لازم را انجام داده است. حدود ۱۹ هزار و ۶۶۴ نفر از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی در بانک مسکن استان زنجان پذیرش شده اند. که ۱۷۰۰۰ ۴۳۳ واحد قرارداد منعقد شده است.

رئیس شعب بانک مسکن زنجان گفت: مبلغ مصوب برای تسهیلات بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال است که بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال آن به نهضت ملی مسکن پرداخت شده است.

احمدی با افزایش سقف سرمایه گذاری از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان، تاکید کرد: در این زمینه بانک مسکن زنجان قرارداد ۱۵ هزار و ۴۹۰ واحدی نهضت ملی مسکن را با بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال تکمیل و همه چیز را پرداخت کرد.

وی افزود: بانک مسکن زنجان به دلیل عدم تمایل سیستم های بانکی به فروش اقساطی از محل قراردادهای ۵۹ میلیون ریالی از ۲۷ فروردین ماه دی ۱۴۰۲ تا ۱۵ اردیبهشت در سال ۱۴۰۳ برای جلب رضایت جمعیت استان زنجان این کار را به صورت دستی انجام داد.

مدیر شعب بانک مسکن زنجان تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۰۰۰ و ۱۵۸ واحد مسکونی به صورت اقساطی فروخته شده و با واگذاری به متقاضیان واجد شرایط نقش بسزایی در اسکان آنها داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا