بانک و بیمه

بانک پارسیان بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سه‌ماهه نخست امسال پرداخت کرد

به گزارش افق میهن به نقل از نیمکت پارسیبانک پارسیان در راستای مسئولیت اجتماعی خود، علاوه بر تامین مالی واحدهای تولیدی و اقتصادی و مشارکت در پروژه‌های زیربنایی و عمرانی کشور، ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه و توسعه آن را از استراتژی‌ها و اولویت‌های مهم خود قرار داده است. خدمات بانکی قرض الحسنه ساخته شده قادر به پرداخت تسهیلات اعتباری قرض الحسنه به اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه و رفع نیازهای اولیه آنان است. در نتیجه نقش مهمی در بهبود شرایط اقتصادی جامعه و کمک به کاهش فقر، نابرابری ها و همچنین توزیع عادلانه ثروت دارد.

در سال های اخیر شرایط تورمی کشور باعث افزایش چشمگیر هزینه های ازدواج برای خانواده ها شده است. از آنجایی که وام ازدواج برای زوج‌های جوان نقش اساسی در تامین نیازهای اولیه آنها دارد و راهی برای کاهش نگرانی‌های مالی زوج‌های جوان در ابتدای زندگی مشترک است، می‌تواند بخشی از هزینه‌های شروع زندگی مشترک را پوشش دهد. کاهش نگرانی زوج‌ها و خانواده‌هایشان در مورد هزینه‌های مؤثر زندگی. بانک پارسیان در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف کاهش این دغدغه ها، توانست با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، دغدغه ازدواج جوانان را کاهش دهد تا با خیالی آسوده وارد زندگی مشترک شوند.

برهمین اساس این بانک که در راستای تحکیم بنیان خانواده و تسهیل ازدواج جوانان جزو بانک های پیشرو در ارائه وام ازدواج است، در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ حدود ۶۵۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد. او ۱۹۵۵ جوان ایرانی را به خانه بخت فرستاد.

همچنین این بانک در مدت مذکور ۳ هزار و ۳۵۵ فقره وام تحصیلی کودک به مبلغ ۲ هزار و ۵۵۸ میلیارد ریال برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان و رفع موانع و دغدغه های معیشتی خانواده ها در تولد فرزند پرداخت کرد.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه ضروری و ویژه و همچنین تعمیر/سپرده آپارتمان ها همواره در دستور کار صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان بوده است، به طوری که در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ این بانک بیش از ۱۳۴۶ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۹۵۸ میلیارد ریال به متقاضیان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا