ورزشی

شورش بازیکنان الاتحاد علیه بنزما!

کریم بنزما خرید بزرگ اتحاد در تابستان سال گذشته بود. این بازیکن فرانسوی در حالی که در دوران اوج خود بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را بر بازو بسته بود، تصمیم گرفت برای پوشیدن پیراهن الاتحاد از این تیم جدا شود. او فصل تلخ و بسیار ناامید کننده ای را با الاتحاد عربستان سپری کرد و در آستانه جدایی از این تیم عربستانی قرار گرفت اما قرارداد سنگینی که امضا کرد در نهایت مانع از جدایی او شد.

سایت عربی کوراه از سرکشی بازیکنان الاتحاد علیه بنزما خبر داد و نوشت که بازیکنان عربستانی الاتحاد دوست ندارند در فصل پیش رو با بنزما بازی کنند و او را عامل اصلی مشکلات اخیر این تیم می دانند. این سایت عربی نوشت: باشگاه الاتحاد اختلافات داخلی دارد; به طوری که رئیس هیات مدیره باشگاه استعفا داد و قرار است چند نفر دیگر از اعضای هیات مدیره نیز استعفا دهند. بازیکنان اتحاد کریم بنزما را دلیل اصلی مشکلات این باشگاه می دانند. آنها از رفتار بنزما ناراحت هستند. اکثر بازیکنان عربستانی الاتحاد تمایلی به بازی با بنزما در فصل آینده ندارند. بنزما دلیل اصلی اخراج نونو اسپریتو سانتو بود و او در دوران گایاردو هم دردسرساز شد و در نهایت دلیل برکناری این سرمربی آرژانتینی شد. بنزما بارها از هم تیمی هایش انتقاد کرد و این دلیل اصلی جدایی عبدالرزاق حمدالله بود.

به نظر می رسد بنزما تبدیل به بازیکن همه کاره اتحاد شده است و این بخشی از قرارداد او با این باشگاه است. ظاهرا او باید رای نهایی را برای انتخاب سرمربی این تیم بدهد چرا که با وجود توافق پیولی با اتحاد، در نهایت مخالفان بنزما این انتقال را قطعی نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا