اخبار بورس

افزایش سرمایه “آسیاتک” در راه است/ تداوم اجرای پروژه فیبر نوری در “آسیاتک”

در جلسه شرکت انتقال داده آسیاتک عنوان شد.

مدیرعامل شرکت انتقال داده آسیاتک گفت: با پیشنهاد هیات مدیره در نظر داریم از محل سود انباشته، سرمایه شرکت آسیاتک را به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

به گزارش افق میهن، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت انتقال داده آسیاتک منتهی به ۸ دی ماه ۱۴۰۳ امروز با حضور ۶۷.۶ درصد سهامداران برگزار می شود.

یوسفی زاده مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک در این مجمع اظهار داشت: با پیشنهاد هیئت مدیره در نظر داریم از محل سود انباشته، سرمایه “آسیاتک” را به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

وی افزود: فعالیت اصلی «آسیاتک» توسعه پلت فرم خدمات ابری است.

یوسفی زاده با اشاره به برنامه های ۱۴۰۳ گفت: پروژه فیبر نوری یکی از بهترین و جدیدترین فناوری ها برای توسعه شبکه های فیبر نوری و تلفیق آن با شبکه های تلفن همراه است. از دیگر برنامه های آسیاتک در سال جاری می توان به استقرار هوش مصنوعی، هوشمندسازی و توسعه تجاری و داخلی اشاره کرد.

مدیرعامل «آسیاتک» در همین راستا ادامه داد: از دیگر پروژه های در دست اجرا و آینده می توان به توسعه خدمات پهن باند ثابت FTTX، تحقیق و توسعه پروژه اینترنت FTT 5G در سطح ملی، خدمات مرکز داده و خدمات پیام رسانی ابری در ابتدا اشاره کرد. فاز توسعه و تولید نرم افزارهای کاربردی صنعت و مرکز داده ماکو.

وی تصریح کرد: همه این خدمات را ایجاد می کنیم تا این خدمات دیجیتال وارد زندگی مردم شود و سپس توسعه و سودآوری بیشتری را برای شرکت انتقال داده آسیاتک به ارمغان بیاورد.

ادامه دنبال می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا