اخبار اقتصاد ایران

برگزاری مانور اصلاح و بهسازی روشنایی معابر در شهر رشت

مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان از اجرای مانور خدماتی و نگهداری روشنایی معابر شهر رشت با فعالیت ۴ اکیپ در محدوده های بلوار لاکان، شهرک فجر و ۱۶ متری سمیه شهرستان رشت خبر داد.

افق میهن، مسعود صادقی خمامی مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان از اجرای مانور سرویس و نگهداری روشنایی معابر شهر رشت با فعالیت ۴ اکیپ در محدوده های بلوار لاکان، فجر و ۱۶- خبر داد. متر سامیه در رشت.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت روشنایی معابر شهری و روستایی در شب به ویژه برای تامین امنیت مردم، همکاران اداره روشنایی راه های شهرستان رشت و سایر امور اجرایی استان به صورت روزانه برای تعمیر و نگهداری این تجهیزات تلاش می کنند.

صادقی با اعلام اینکه حدود ۵۳۰ هزار پایگاه روشنایی معابر در کل استان وجود دارد، افزود: تامین بهینه و روشنایی استاندارد معابر شهری هم جان عابرین پیاده و رانندگان را نجات می دهد و هم به ایجاد امنیت در شب کمک می کند.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان گفت: در این راستا و به منظور خدمات رسانی و ارتقای روشنایی جاده ها و همچنین حفظ و ارتقای آمادگی نیروها، مانور با محوریت اصلاح نواقص و خاموشی جاده ها در سطح شهر اجرا شد. محدوده بلوار لاکان، شهرک فجر و سامیه ۱۶ متری رشت.

صادقی تصریح کرد: در این رزمایش تیم های عملیاتی اداره روشنایی راه های شهرستان رشت با ۴ اکیپ نسبت به اصلاح و رفع ایرادات سیستم روشنایی این منطقه اقدام کردند که طی آن ۳۷ خاموشی و ۷ مورد اتصال رفع شد و ۵ مورد نیز رفع شد. لامپ های قدیمی با لامپ های بخار جایگزین شدند. سدیم انجام شد.

وی در پایان تاکید کرد: ساده ترین راه برای اعلام خاموشی جاده ها استفاده از اپلیکیشن برق من است و همچنین مشترکین محترم می توانند با شماره تلفن ۳۳۴۷۲۲۷۸ این اداره کل و یا با شماره تلفن حوادث (۱۲۱) تماس بگیرند. استان برای رفع خاموشی جاده های شهرستان رشت. در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا