فناوری

پلی‌استور به‌زودی امتیاز اپ‌ها را به تفکیک نوع دستگاه نشان می‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

زومیت: همانطور که می دانید در حال حاضر گوگل پلی استور از فرم فاکتورهای مختلفی برای نمایش اطلاعات اپلیکیشن ها پشتیبانی می کند. این فروشگاه دارای آیکون های مخصوص تبلت ها و کروم بوک ها بوده و حتی امکان مشاهده امتیاز برنامه های جداگانه برای هر یک از این دستگاه ها را نیز ارائه می دهد. حال به نظر می رسد گوگل قرار است تغییر کوچک اما مفید دیگری را در سیستم نمایش امتیاز اپلیکیشن های منتشر شده در اپ استور اعمال کند.

بر اساس اعلام وب سایت AndroidAuthority، بررسی نسخه ۳۴-۴۱.۷.۱۶ پلی استور نشان می دهد که روش آسان تری برای مشاهده رتبه بندی اپلیکیشن ها بر اساس نوع دستگاه به این فروشگاه اضافه شده است.

پلی استور به زودی رتبه بندی برنامه ها را بر اساس نوع دستگاه نشان می دهدپلی استور به زودی رتبه بندی برنامه ها را بر اساس نوع دستگاه نشان می دهد

در حال حاضر، لیست برنامه های App Store دارای بخشی برای نمایش سازگاری با دستگاه های مختلف مانند تلفن، کروم بوک و تبلت است. با ضربه زدن بر روی یکی از این قسمت ها کاربران می توانند امتیاز اپلیکیشن مورد نظر خود را برای یک دستگاه خاص مشاهده کنند اما با تغییر جدید دیگر نیازی به ضربه زدن نیست و امتیاز به صورت مستقیم نمایش داده می شود.

نمایش رتبه بندی اپلیکیشن های App Store بر اساس نوع دستگاه، تغییری کوچک اما کاربردی است که باعث صرفه جویی در وقت کاربران می شود. بنابراین امیدواریم هر چه سریعتر این قابلیت در دسترس عموم قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا