طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 19 تیر 1403 / بازی قیمت با دلار، ادامه دارد؟

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در سومین روز هفته با افت ۶۵۰ تومانی نسبت به یکشنبه به کریدور پنجم بازگشت. معامله گران به دلیل محدودیت تحمل قیمت، توجه چندانی به ریتم رفت و برگشت دلار ندارند و آن را یک روند طبیعی بازار می دانند. کارشناسان اقتصادی بر این باورند که دولت فعلی تلاش می کند دلار را با کمترین قیمت به دولت بعدی برساند.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار روز دوشنبه در کریدور پنجم بازگشایی شد و ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان کاهش یافت. اسکناس آمریکایی در آخرین معاملات روز دوشنبه کار خود را در نیمه بالای کانال ۹ کریدور ۵ به پایان رساند.

بررسی بازار ارز نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. معامله گران همچنان سیاستمدار را پیشرو بازار ارز می دانند و معتقدند نوسانات دلار چندان چشمگیر نیست و نشان دهنده روند طبیعی بازار است.

تحلیلگران بازارهای مالی با توجه به شرایط پایدار فعلی از حد بالایی نوسانات قیمت دلار کوتاه تر از هفته های اخیر در نظر گرفته شده است. آنها می گویند که قیمت ها در محدوده خاصی به نفع نوسانگران است. این افراد در حمایت خرید می کنند و در مقاومت می فروشند و این کار را چندین بار در روز انجام می دهند.

پیش بینی قیمت دلار

اقتصاددانان بازار آرامی برای دلار تا مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید پیش بینی می کنند. آنها معتقدند انتظارات تورمی تا حدودی کاهش یافته و نگرش جامعه نسبت به آینده اقتصادی کشور تا حدودی خوشبینانه شده است. آنها این مسائل را در ایجاد آرامش در بازارهای مالی در کوتاه مدت موثر می دانند.

باید گفت تیم فعلی دولت نیز علاقمند است بازارهای مالی به ویژه دلار را با شرایط معقول به دولت بعدی تحویل دهد چرا که این تحویل در تاریخ ثبت خواهد شد.

قیمت درهم کاهش قیمت دلار را دنبال نکرد

لازم به ذکر است قیمت درهم روز دوشنبه ۱۶۲۰۰ تومان و ۵۰ تومان افزایش یافت. قیمت تتر با ۶۰۰ تومان کاهش به کریدور پنجم بازگشت و روی ۵۹ هزار و ۷۵۰ تومان ایستاد.

لازم به ذکر است اسکناس دلار روز دوشنبه ۴۶ هزار و ۳۶۲ تومان و حواله دلاری ۴۳ هزار و ۲۸۸ تومان فروخته شد و بیش از ۵۰ تومان ارزان شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا