ترندهای روز

سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» در شبکه جهانی جام‌جم + زمان پخش

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

ویژه برنامه «روز حسین» به تهیه کنندگی یوسف سلیمی نمین و کارگردانی محسن علم الهادی و تهیه کنندگی گروه معارف و اندیشه دینی شبکه جهانی جام جم از ۲۱ تیر هر شب ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران روی آنتن می رود.

«حسنی معلی» از یکشنبه ۱۷ تیر ماه هر روز ساعت یک بامداد پخش می شود.

«خانه زاد» برنامه ای گفت و گو محور و از یکشنبه ۱۷ است تیر همزمان با روز اول محرم ساعت ۲:۳۰ بامداد پخش می شود. این برنامه هر شب میزبان یکی از خادمان هیئت های مذهبی است که مشغول خدمت رسانی به مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) هستند و از تجربیات شگفت انگیز خود در عرصه خدمت می گویند.

سخنرانی مذهبی ۱۷ تیر ساعت ۹ صبح روی آنتن جام جم می رود.

برنامه گفتگو محور «رواق» در روزهای نهم، دهم و یازدهم محرم الحرام پخش می شود.

«نشان ارادت» به تهیه کنندگی پویان هدایتی با محوریت هنرمندان، چهره های شناخته شده، سوژه های اجتماعی، نخبگان، پیر غلامان و همه فعالان سال، محرم و صفر در دستگاه امام حسین (ع)؛ از جمله موکب داران، هیئت های قدیمی و … تولید شده است. از ۱۸ تیر (۲ محرم) ساعت ۲۱:۰۰ پخش می شود.

سریال عشق کوفی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسن آخوندپور است. و راوی یک داستان عاشقانه در سال ۶۱ هجری قمری است که با حوادث کوفه و کربلا دگرگون شد. این مجموعه از جمعه ۱۵ شروع می شود تیر هر شب ساعت ۰۰:۰۰ صبح پخش می شود.

سریال مرضیه مجموعه ملودرام بن مایه عاشورا و محرم از پنجشنبه ۱۴ تیر ساعت ۰۴:۳۰ بامداد روی آنتن می رود.

ارتباط زنده و مستقیم با اماکن مذهبی؛ نجف، کربلا، حرم امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و تکیه های عاشورایی در داخل و خارج از کشور و پخش مراسم عزاداری و آیین های مذهبی روزهای تاسوعا و عاشورا در کشورهای مختلف از دیگر جام جم است. برنامه های شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا