طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 19 تیر 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته با ریتم کاهشی عوامل موثر بر بازار طلا همزمان شد و روند نزولی را آغاز کرد. در روز دوشنبه اکثر سکه ها کانال برداشت را تجربه کردند و سکه امامی نیم میلیون تومان افت را ثبت کرد.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه در روز دوشنبه با روند نزولی باز هم افزایش یافت که با کاهش قیمت عوامل موثر بر این بازار همراه شد. در سومین روز هفته، دلار با افت ۶۰۰ تومانی به کریدور پنجم بازگشت و اونس طلای جهانی پس از بازگشایی بازارها ۱۸ دلار کاهش یافت. روند نزولی سایر بازارها روند نزولی قیمت بازار طلا را رقم زد.

تصویر 8 ژوئیه 2024 در 5:11:21 ب.ظ

پیش بینی قیمت طلا و سکه

معامله گران عرضه و تقاضا را متعادل می دانند و معتقدند که ریتم کاهشی بازار طلا به دلیل ثبات نسبی بازارهای مالی و کاهش قیمت دلار و اونس جهانی طلا است. شما تا نصف را باور دارید مرداد و با روی کار آمدن رئیس جمهور منتخب، می توان روزهای آرامی را برای بازار طلا پیش بینی کرد.

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، اونس جهانی طلا با ۱۷ دلار کاهش با قیمت ۲۳۷۴ دلار معامله می شود. اونس نقره جهانی در ۳۱.۳ سنت با ۱۶ سنت کاهش محدود است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ با تخفیف ۳۴۰ تومان تا ۶۰۰۰۰ ۲۰ تومان معامله می شود.

قیمت سکه امامی نیم میلیون تومان بود

قیمت سکه امامی دوشنبه ۲۷ تیر ۴۰ میلیون و ۵۹۱ هزار تومان معامله شد و ۵۶۲ هزار تومان کاهش داشت. قیمت سکه بهار با ۳۲۰ هزار تومان کاهش به ۳۷ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان رسید.

تعداد سکه های امامی ۶ میلیون بود

قیمت طلا نیز مانند سکه در روز دوشنبه ریتم نزولی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با تخفیف محدود ۱۱۸ هزار تومان یعنی ۱۴ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۷ هزار تومان کاهش نسبت به ارزش ۳ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان بسته شد. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۳۵۲ هزار تومان معامله شد.

در سومین روز هفته حباب سکه در تمامی نقاط کاهش یافت. حباب سکه امامی ۳۰۰ هزار تومان، سکه بهار ۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳۲۷ هزار تومان، ربع سکه ۳۹۳ هزار تومان و سکه گرمی ۷۱ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا