ترندهای روز

لیگ به باشگاه‌ها: پول نمی‌گیرید چون پول نمی‌دهید!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

اکبر شکاری در گفت و گو با سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با توجه به اینکه اخیراً برخی رسانه ها مطالبی را در خصوص شفافیت مالی سازمان لیگ و نحوه هزینه کرد برخی درآمدها منتشر کرده اند، لازم به توضیح است که درآمدها و هزینه های این سازمان کاملاً شفاف و مستند است، زیرا صورت های مالی این سازمان سالانه توسط اعضا تهیه می شود. هیأت مدیره و حسابرس مستقل و سازمانهای مالیاتی و تأمین اجتماعی حسابرسی و گزارش حسابرسی صورتهای مالی در مجمع سازمان لیگ ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به پاسخگویی این سازمان به تمامی باشگاه ها گفت: این سازمان نسبت به حساب های میانی و صحت درآمدهای تخصیصی حسب وظیفه به کلیه ذی نفعان خود از جمله فدراسیون، باشگاه های لیگ برتر، لیگ یک و همچنین هیئت های فوتبال استان ها پاسخگو است. در همین راستا طبق سنوات گذشته در هفته جاری و هفته آینده با خزانه داران، معاونان و مدیران مالی باشگاه های لیگ برتری در خصوص شفاف سازی حساب های میانی و تقسیم درآمدهای تبلیغات محیطی جلسه ای خواهیم داشت. مدارک به آنها تحویل داده می شود.

خزانه دار سازمان لیگ درباره درآمد تبلیغات محیطی گفت: درآمدها کاملا شفاف بوده و طبق مقررات بین ذینفعان توزیع می شود. اخیراً عده ای بدون داشتن اطلاعات کافی در مورد تبلیغات محیطی اظهار نظر می کنند که کاملاً خلاف واقع است زیرا در اجرای تبلیغات محیطی هیچ تغییری ایجاد نشده و مانند قبل انجام می شود و ممکن است برخی از دوستان ما دچار سوءتفاهم شده باشند. زیرا در ماده ۴۱ بخشنامه قراردادها به تبلیغات محیطی اشاره شده است که موضوع جدیدی نیست زیرا طبق ماده ۲۲ آیین نامه مسابقات مصوب ۲۰۱۸ و آیین نامه لیگ برتر این موضوع طبق سنوات گذشته انجام می شود. ، و در این بخشنامه بر مصوبات تاکید شده است. بنابراین ۷۵ درصد تبلیغات محیطی متعلق به باشگاه هاست که طبق دستورالعمل و مستندات موجود در سازمان لیگ به آنها پرداخت می شود.

شکاری درباره درآمد فروش بلیت نیز گفت: در رابطه با بلیت فروشی نیز نحوه توزیع به این صورت است که ۱۰ درصد فدراسیون فوتبال، ۵ درصد سازمان لیگ، ۵ درصد هیئت برگزاری فوتبال و ۸۰ درصد سهم باشگاه ها است.

سازمان لیگ اعلام کرد: هزینه های باشگاه های لیگ برتری از قبیل حق عضویت برای حضور در مسابقات (ورودی)، تخلفات انضباطی، پزشکی و … از حساب موقت پرداخت می شود و باشگاه های لیگ برتری هیچ گونه پرداختی در حساب کاربری نداشته اند. سالهای گذشته برای موضوعات فوق؛ بنابراین سازمان لیگ سازمانی شفاف است که همواره تعامل مثبت و سازنده ای با باشگاه های فوتبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا