ترندهای روز

a۵۵ سامسونگ تازه‌ وارد میان رده های سامسونگ + قیمت کانفیگ های متفاوت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

حتما نام گوشی سامسونگ A55 را شنیده اید. این موبایل یکی از جدیدترین محصولات شرکت کره ای سامسونگ می باشد و در مارس ۲۰۲۴ به بازار عرضه شده است که با پرداخت قیمت ۴۸۰ یورو می توانید این موبایل را تهیه کنید.

البته باید گفت که نوسان قیمت آن در بازار ایران بیشتر است. تولید بدنه آن به کمک شیشه و آلومینیوم، استفاده از تراشه جدید اگزینوس و استفاده از بهترین نمایشگر در میان رده های میانی از مزیت های بزرگ و جذاب این محصول است. اگر قصد خرید آن را دارید، باید قیمت، تنظیمات، مشخصات فنی و قابلیت های دقیق آن را ارزیابی کنید. برای ارائه این موارد در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت خرید گوشی سامسونگ A55

قیمت اولین و مهمترین فاکتوری است که برای خرید گوشی سامسونگ A55 باید بررسی کنید. قیمت این دستگاه حدود ۱۸ میلیون تومان است. البته باید گفت که برای کانفیگ های مختلف قیمت های بالاتر یا کمتری در نظر می گیرند. این قیمت بالا در نظر گرفته شده و دلیل آن نیز مشخصاتی است که در قسمت بعدی به آن اشاره می کنیم.

چه سخت افزاری در A55 استفاده شده است؟

بررسی و خرید مطمئن موبایل مستلزم این است که آن را از نظر معیارهای مختلف بررسی کنید. سخت افزار، قابلیت های ارتباطی، ابعاد، طراحی و ویژگی های نرم افزاری در این دسته قرار می گیرند. مشخصات فنی جذاب به کار رفته در این گوشی هوشمند را در جدول زیر ارائه می کنیم:

مشخصات فنی

گوشی A55

ابعاد و وزن

۱۶۱.۱ x 77.4 x 8.2 میلی‌متر

با وزن ۲۱۳ گرم

جنس بدنه پشت

شیشه گوریلا

مواد قاب دور قاب

فلز آلومینیوم

ابعاد صفحه نمایش

۶.۶ اینچ

تکنولوژی صفحه نمایش

Super AMOLED

کیفیت نمایش

۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل

تراکم پیکسلی

۳۹۰ پیکسل در اینچ

پردازنده اصلی

سامسونگ اگزینوس ۱۴۸۰

تکنولوژی ساخت تراشه

۴ نانومتر

پردازش هسته ها

۸ هسته

مقدار حافظه رم

۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت

حافظه ذخیره سازی داخلی

۲۵۶ و ۱۲۸ گیگابایت

سنسورهای دوربین

عریض، فوق عریض و ماکرو

وضوح دوربین

۵۰، ۱۲ و ۵ مگاپیکسل

وضوح ضبط ویدیو

۴k با ۳۰ فریم

۱۰۸۰ با فریم ۶۰ و ۳۰

دوربین سلفی

۳۲ مگاپیکسل

نوع باتری

یون لیتیوم

ظرفیت باتری

۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

ظرفیت شارژ باتری

۲۵ دهان

حسگرها

اثر انگشت نوری

شتاب سنج

ژیروسکوپ

قطب نما

نزدیکی

فن آوری های ارتباطی

کلوب جی اس ام

HSPA

LTE

پشتیبانی از ۵G

دارد

عملکرد باتری در سامسونگ A55

Samsung a55 یک ورودی جدید در رده متوسط ​​سامسونگ + قیمت تنظیمات مختلف است

اولین چیزی که می خواهیم برای بررسی Samsung a55 به شما ارائه دهیم، عملکرد باتری این دستگاه است. عملکرد باتری بسیار مهم است و به شما کمک می کند تا در ساعات مختلف به راحتی از گوشی استفاده کنید.

در مشخصات فنی این دستگاه به ظرفیت باتری لیتیوم یونی آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره شده است. یعنی حداقل ۲۰ ساعت برای کارهای مختلف دوام می آورد و با شارژر ۲۵ واتی به راحتی شارژ می شود. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این باتری قابل تعویض نیست.

جذاب ترین طراحی در میان میان رده ها با A55

نکته دیگری که برای خرید گوشی سامسونگ a55 حائز اهمیت است طراحی آن است. این محصول جدید متعلق به دنیای گوشی های هوشمند با وزن ۲۱۳ گرمی است که کمی بالا به حساب می آید. البته اگر بدانید از چه موادی برای بدنه آن استفاده شده است، قطعا قانع خواهید شد.

برای قاب پشتی این دستگاه از گوریلا گلس و فلز آلومینیوم دور فریم استفاده شده است. همچنین می توانید آن را در رنگ های مختلف مانند یاسی، آبی روشن، لیمویی و سرمه ای تیره خریداری کنید. طراحی این گوشی هوشمند به قدری جذاب است که هرگز نمی خواهید روی آن قاب قرار دهید.

تنظیمات مختلف برای خرید گوشی A55

شاید با خود فکر کنید که تنها یک مدل از گوشی a55 در بازار وجود دارد، اما هرگز اینطور نبوده و سامسونگ این دستگاه را در مدل های مختلف با کانفیگ های مختلف به بازار ارائه کرده است. بسته به نیاز و بودجه خود می توانید یکی از این تنظیمات را دریافت کنید:

  • ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۶ گیگابایت رم
  • ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم
  • ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم
  • ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت رم

آیا خرید گوشی سامسونگ A55 معایبی دارد؟

بسیاری از مشتریان نسبت به خرید تلفن همراه حساس هستند و همیشه به دنبال بررسی دقیق مزایا و معایب یک محصول هستند. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید پس جای نگرانی نیست. هیچ عیب خاصی در این تلفن همراه پیدا نمی کنید.

تمامی مشخصات فنی این دستگاه بسیار عالی و قدرتمند بوده و همگی در این قیمت ارزش زیادی پیدا کرده اند. تنها ایراد این موبایل وزن زیاد آن است. البته این موضوع به دلیل استفاده از شیشه و فلز در بدنه آن نیز می باشد.

مقایسه A55 با محصولات میان رده مشابه

یکی از مراحل بسیار مهم و اساسی که هنگام خرید گوشی سامسونگ A55 باید به آن فکر کنید، مقایسه این موبایل با محصولات میان رده مشابه است. باید ببینید این دستگاه در مورد مدل های دیگر چه می گوید و آیا ارزش خرید دارد یا خیر. گوشی های هوشمند زیر محصولاتی هستند که باید با این موبایل مقایسه کنید:

  • سامسونگ گلکسی A54
  • Samsung Galaxy S23 FE
  • سامسونگ گلکسی A35
  • سامسونگ گلکسی A73
  • شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس
  • شیائومی پوکو ایکس ۶ پرو

A55 را با بهترین قیمت بازار خریداری کنید

Samsung a55 یک ورودی جدید در رده متوسط ​​سامسونگ + قیمت تنظیمات مختلف است

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که a55 ​​را از کدام فروشگاه بخریم؟ اگر می خواهید کمترین قیمت این محصول را داشته باشید باید به دیجی کالا مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مرکزی مطمئن برای خرید این محصول بوده و بهترین شرایط خرید را ارائه می دهد.

نتیجه

اگر می خواهید مانند یک کاربر حرفه ای گوشی سامسونگ a55 را خریداری کنید، باید با مشخصات فنی دقیق آن و قیمت آن در بازار آشنا باشید. باید بگوییم که این محصول فوق العاده جذاب طراحی شیکی دارد و بدنه آن نیز مقاوم است.

می توانید از تراشه جدید Exynos 1480 تولید شده در فناوری ۴ نانومتری برای انجام بازی ها یا انجام کارهای سنگین استفاده کنید. رم ۱۲ آن نیز در این کار به شما کمک می کند. برای خرید این محصول با بهترین قیمت باید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و پس از مطالعه نقد و بررسی و مقایسه قیمت آن، خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا